Zaterdag en weekend !

 


De voorbije dagen heb ik wat rust genomen, mijn lichaam had het nodig.  Zelfs gisteren zou ik in de vroege avond reeds in slaap zijn gevallen bij de tv, dat is iets wat ik in jaren niet meer gehad heb maar nu voelde ik dat mijn lichaam wat rust vroeg en ik heb mezelf dat dan ook gegeven.  Daarom  heb ik in de voorbije dagen zo weinig van me hier laten horen, verder gaat alles vrij goed met me op een verkoudheid na die er eerder reeds zat aan te komen.  Ook ik moet soms eens rustig mijn dagen kunnen doorbrengen en ik luister dan ook meestal wel naar mijn eigen lichaam.  Zo deed alles zowat pijn wat er mogelijk pijn kon veroorzaken, zelfs spieren en plaatsen waarvan ik dat nooit had gedacht, zo zie je maar dat een soort van Duracellkonijn ook eens de zaken moet naast zich neer leggen omwille van je eigen lichaam en over gaan tot een rustpauze.

Vandaag voel ik me nog steeds wat moe maar we gaan naar een paar dagen toe dat er weer rust mogelijk is, tenminste als ze me dat gunnen !  Geniet ook van jullie weekend en maak er fijne dagen van, weldra gaan we dan ook een nieuwe maand tegemoet en dan beginnen de dagen ook alweer wat meer te lengen, ik weet niet of het al opvalt maar ik zie dat toch al in de morgen wanneer ik mijn rolletje naar omhoog trek om de slaapkamer te gaan verluchten nadat ik ben opgestaan !  en dat geeft me een heel fijn gevoel, weer die klaarte zien en niet steeds in het donker hoeven te staren als je uit je bed bent gekomen !

Nog een heel fijn weekend wens ik iedereen toe en geniet ervan, groetjes.






Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!