Zaterdag en mooi weekend . . .!

 


Dat echte zomerse weertje is nu wel voorbij maar als de zon schijnt mogen we al niet klagen, ik weet niet of jullie wandelaars zijn maar ik zelf deed het meestal vrij vaak, nu heel wat minder omdat ik ook last krijg van die rechterheup en dan doe je best geen al te grote inspanningen meer maar wandelen doe ik nog wel.  Dit vind ik het uitgelezen weer daarvoor en ik geniet er dan ook met volle teugen van.  Misschien eens door een bos wandelen wanneer de bladeren aan het vallen zijn en dan zie je pas de schoonheid van al die kleuren, geuren en paddenstoelen als het ook wat geregend heeft.

Geniet van het weekend dat we nu hebben, maak er ook mooie dagen van om te wandelen en naar buiten te komen om wat te bewegen, meer moet dat niet zijn !  Groetjes bij het begin van de herfst !!!




Reacties

  1. goeiemorgen Chrisje
    ja , het zal een mooie dag worden , en de 1ste zondag van de Herfst , met misschien nog een paar zonnige dagen deze week , dus we zullen er van profiteren --- ik ben blij dat je het goed doet , wandelen op maat-- zeer goed voor alles , ---moeten geen vele kms--zijn , maar wel ervan kunnen genieten --- dank dat je steeds eens langskomt en wat neerzet , doet deugd ! dag Chrisje , : GENIET van wat kan , je bloemen op je terras , de bomen op je weg , en wat je graag doet , je huis op orde ztten --- liefs van ani

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!