Woensdag, enkele sfeerbeelden van binnen en buiten . . .


Een fijne woensdag wens ik je toe en geniet er maar van, gisterenmorgen kregen we de nachtvorst op bezoek en scheen in de loop van de dag toch wel een hele tijd de zon.  Hier binnen werd het na even al warm genoeg, zo steeg de temperatuur van 21° al snel naar 23° en dat zonder de verwarming hoger te zetten, dankzij een goede isolatie en glas dat de warmte binnen houdt.

Hier volgen dan de beelden die ik deze morgen maakte van hoe het gras eruit zag bij ons, eerst zonder zon en daarna met de zon die het bescheen !




En hier nog een paar beelden die ik in de voorbije dagen heb gemaakt van mijn computerkast, waarop ook wat versiering staat en op de kast in de living, denk nu niet dat het veel is wat erop staat maar ik schrijf ook geen wenskaarten meer . . . en dan ontvang je er al dadelijk veel minder van de ene en de ander !




En zo ging de zon dan weer snel onder, op de kortste dag en de langste nacht !




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!