vrijdag . . .


Vrijdag en inderdaad de aanloop naar een mooi weekend, tenminste als we de voorspellingen mogen geloven.  

Ik leef op hoop, want ik hoop van nog veel werk te kunnen verzetten hier in huis, zo tussendoor eens wandelen en ook van het mooie weer genieten.  Ook nog eens wat nieuwe spullen aan te halen, ik bedoel daar mee wat voorraad in te slagen en zo van die dingen allemaal.  Maar dit werd steeds maar in de war gestuurd door de echtgenoot omdat die achter mijn rug om andere dingen had geregeld en ik moest wachten met mijn werkzaamheden uit te voeren !  Ja, het is niet steeds gemakkelijk maar het moet maar gedaan worden, ik kan de diepvriezer ontdooien niet langer meer uitstellen omdat ik ook nog de vloeren in de komen week wil poetsen en als het mooi weer is wil ik ook nog wat kunnen genieten van dat mooie weer.  En dat laat ik nu deze keer eens door niemand meer in de war brengen, anders komen we er niet meer tegen de tijd dat we alles voorzien hadden !

Maar nu dus eerst genieten, heb dat gisteren ook al wel gedaan en heb er echt wel deugd in gehad, het is mooi om dat toch te kunnen doen in alle vrijheid, zonder gestoord te worden door anderen !

Nog een heel fijn weekend wens ik jullie allemaal toe en tot een volgende keer.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!