maandag . . .


Vanaf vandaag neem ik terug wat blogpauze, soms kan er wel wat veel op je af komen en moet je wat afremmen in de drukte van alledag.  Ook ik heb dat nu even nodig om weer op het goede spoor te komen, daarna kunnen we weer met frisse moed erin vliegen.

Mijn blog is het eerste wat er moet aan geloven want je weet het misschien wel, we zijn ook geen 20 meer en hoe ouder een mens wordt hoe meer inspanning je ook moet doen om hetzelfde aan te kunnen als vroeger . . . en dat begint na een tijdje op je schouders te wegen met het gekende gevolg : je moet wat rust nemen.

Zo was ik vorige week nog zo druk in de weer, nu moet het wel even wat minder en dan moet je snoeien in de vele bezigheden die je steeds uitvoert, wat rust zal ons allemaal goed doen.

Laat ons zeggen dat je rond de 25ste oktober wel weer wat van mij zal horen, al is het misschien maar een heel klein berichtje maar ik laat wel wat weten !  Tot eind oktober dus en ik hoop van iedereen weer te zien rond die tijd !


Reacties

  1. bijzonder mmoi plaatje staat er Chrisje !
    geniet van wat kan , tot gaauw ! ani

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k Doe mijn best om steeds wat mooi te laten zien bij de teksten Ani, en bedankt !

      Verwijderen
  2. rust jij maar uit en we zien je wel wanneer alles terug op zijn plooi is. Tot eind van de maand

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst krijgen we op 22 oktober het verdicht over wat er precies gaande is met de echtgenoot en als dat allemaal meevalt is er algemene opluchting maar minstens tot dan zijn we nog daarmee bezig ook, we zien wel maar ik duim, duimen jullie mee ?! Tot dan ergens eind oktober, nu even platte rust . . . als dat al kan !

      Verwijderen
  3. Ik ben nog steeds aan het duimen en neem maar rustig die " platte rust" het kan deugd doen! Je mist buiten toch niets! Regen, koud ,amper 9,8 gr maar windstil dat is het weer verslag van hieruit en de volgende dagen beloven niet beter te worden dus moeten we ons binnen bezig houden. Vandaag wordt dat natuurlijk voetbal met bovenaan mijn ploeg die om 14u30 het veld opgestuurd wordt! Mijn plaats is al gereserveerd lekker in de buurt van het vuur haha

    Hartelijke herfstgroeten.



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Chris. Ik hoop dat alles daar ok is en dat je heerlijk kan relaxen! Vandaag hebben we een even een zonnige herfstdag en dan profiteren we ervan om een boswandeling te maken...heerlijk is dat!
    Hartelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zijn deze morgen in alle vroegte, 4.45 u gaan slapen, vliegtuig vertraging omdat het moest komen van een plek waarvan het ook al vertraging had opgelopen en moe maar voldaan weer terug thuis ! Na 5 uur geslapen te hebben zijn we nu toch terug boven water gekomen met het gevolg dat we lui en tam zijn begonnen aan het leven hier ! Vandaag maar niet te laat gaan slapen zodat we morgen weer fris zijn . . . want dan is er hier eentje jarig ! En 'k heb al een afspraak om 10 u ! Dus uitslapen zit er zeker niet in. Dinsdag horen we het verdict over hoe en waarom bij de echtgenoot . . .

      Verwijderen
  5. Langs deze weg een late verjaardagswens Chris en ik hoop dat jullie morgen hoopgevend nieuws krijgen! Ik duim!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg bedankt, ik ga nu even naar tv kijken voor een rustige avond, de fles staat wel koud maar dat is voor morgen, hopelijk goed nieuws en niet dan verdrinken we ons leed ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom eens horen of je al meer weet en of het goed nieuws is of ttz niets om je direct zorgen over te maken!? Hartelijke groeten .

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!