maandag . . .



En ik die dacht dat er beterschap zat in het weer, mis poes !  Ook vandaag nog regen en ik die zo graag eens een stapje in de wereld buiten onze flat wil zetten, ik ben gezien, 'k houd er niet van om buiten rond te lopen in de regen, niet dat je daarvan nat wordt maar alles lijkt dan ook zo triestig buiten.  Met een paraplu rond lopen zie ik ook echt niet zitten, zeker niet als je wat gaat winkelen in de stad.  Dan heb je geen handen meer vrij om naar iets te kijken en dat haat ik, ook al kan je hier en daar wel een paraplu kwijt in de zaken maar heb je hem dan ook later terug ?!  Niet dat ik argwanend ben maar je weet maar nooit en dan sta je daar !

Dan zal het vermoedelijk voor een andere keer zijn, ofwel de dinsdag en woensdag maar op donderdag staat er al wat anders op ons programma.  Ja, ook rekening houden met de agenda want twee dingen tegelijk doen dat kan ik nog niet.  Soms wel als het over het nieuws bekijken en puzzelen tegelijk gaat, want dat kan, met het ene oog op de tv en het andere overziet je boekje, als dan nog de armen en handen mee willen dan valt dat wel te doen.  Dus wanneer ik weg ben, geen idee, we zien wel hoe het goed uitkomt !

'k Heb zin in nog wat nieuwe kleurtjes nagellak, dat is geen must natuurlijk maar ik hou daar wel van.  En ook niet van die grote potten nagellak, hou meer van de kleintjes en die hoeven dan ook niet echt duur te zijn want na gebruik in het ene jaar en nog even in het volgende jaar dan is dat al lang genoeg dat die nagellak gediend heeft.  Hij is dan ook zo goed al niet meer en dat is lastig om hem dan goed op de nagels aan te brengen, ja, ik doe dat zelf natuurlijk maar je moet er wel je tijd voor nemen.
Al heb ik hier in de buurt wel iemand die het voor mij kan doen ook mits betaling natuurlijk, dan is tegelijk alles gedaan, de handen verzorgd en ook je nagels weer gefatsoeneerd.  En eerlijk, je blijft dat wel even zien eraan ook, zeker als ze ook nog wat gladder gemaakt worden en deftig gelakt.

Maar dat zien we wel wanneer dat nodig is, 'k heb het nog niet vaak laten doen maar wil het wel eens meer zien doen wanneer er een feestje of dergelijke is.  Al is dat in deze week ook wel aan de orde, onze kleindochter wordt 18 en dat moet gevierd worden.  Omdat die nagels van mij zo goed werden verzorgd kan dat nog wel even verder, alleen lakken zal ik moeten doen maar dat gaat vrij vlot als ik gerust gelaten wordt tenminste, dat is de voorwaarde.

We zien wel hoe alles verloopt in deze nieuwe week in ieder geval : maak er ook het beste van en geniet.  Want je weet het : iedere moment die je laat verloren gaan die komt nooit meer terug.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!