vrijdag vandaag . . .




Normaal zou ik vandaag aan het poetsen slaan maar ik denk toch dat het deze week wel eens kan uitgesteld worden !  Het weer was steeds zo mooi dat een mens weer altijd naar buiten getrokken wordt, zo ook wij dus.  Hier en daar viel er nog wat te doen en aan te kopen en dan moet je dat zeker niet te lang meer uitstellen.  'k Ben graag goed voorbereid als het mooie en warmere weer er weldra aan komt , we hebben het nu reeds veel vroeger dan andere jaren en een voorbereid mens is er twee waard !

Iedere dag gaan uit wandelen is een beetje veel voor mij, dan krijg je niet alles meer gedaan wat er gedaan moet worden in huis en zelf heb ik ook wel graag wat rust als het even kan.
Dus vandaag zal even een dag worden dat er iets minder gewerkt wordt maar wel genoten, tenminste als dat even kan.

Ook staat het weekend voor de deur en ik kan alleen maar zeggen dat je moet genieten terwijl het mooi weer is en je daar de kans voor hebt.  Dus profiteer ervan wanneer het je gegeven is !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!