dinsdag . . .



Onze agenda is voor deze week echt wel goed gevuld.  Er zijn afspraken waar Ivo niet mee naartoe moet gaan maar wel andere die we samen gaan doen, ofwel is het omdat er geen rechtstreeks vervoer naartoe gaat ofwel omdat het voor ons beiden is.  Ge kent dat, voor de ene de kapper, voor anderen dan weer de pedicure en zo van die dingen allemaal.  Niet dat het afspraken zijn die heel lang duren, neen, dat niet, maar wel afspraken die we graag nakomen . . . tenminste als we niet alles verkeerd hebben genoteerd.

Ja, want dat is ook al een paar keren voorgevallen, de ene keer een dag te laat, de andere dag een uur te vroeg maar dat geeft niet, dan kan je wat wachten en is het ook weeral uit de voeten !  Zo kwam ik een dag te laat op de afspraak in het ziekenhuis, hoe het komt, weet het niet; ofwel slecht verstaan aan de telefoon ofwel verkeerd genoteerd zeker ?!  Hoe doe je dat, ja, je zit met een bepaalde datum in je hoofd en noteert het gewoon verkeerd.  Die tijd zat ook al eens mis maar dat kan ik nog begrijpen, de ene zegt halftwaalf en je schrijft 12.30 u op, zoiets zie ik me ook wel eens doen, daarom een afspraak door hen opgeschreven is nog steeds het beste.  Dan kunnen ze zelf niet protesteren als er wat mis loopt maar een mens doet dat nooit met opzet, ja, door vergetelheid of verstrooidheid, of met wat anders in je hoofd rond lopen . . . het kan allemaal en vergissen is menselijk !

Maar goed over die afspraken, de week is druk bezet dus maken we er maar tussendoor ook eens gebruik van om dan weer dit en iets later dat te doen, ook poetsen had ik in mijn gedachten maar of dat er zal van komen, dat vraag ik me alleen maar af !  Zeker als het mooi weer blijft dan wil ik er ook ten volle van genieten !  

En wie kan me dat kwalijk nemen, uitstellen is nu de boodschap en vooral genieten van het weer dat we hebben . . . de rest kan later ook nog !

Voor iedereen een fijne dinsdag !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!