donderdag . . .


Samen met deze tulpen kijken we weeral uit naar een nieuwe lente.
Wat gaat ze ons brengen, gaat het warm worden, schijnt de zon ?!  Allemaal vragen die ons reeds doen dromen maar . . . we zijn nog steeds in januari, niet vergeten.  Ook dan kan het nog vrij koud worden en vriezen.

'k Had al wel gezet hier dat mijn bakken en potten waren beschermd door noppenfolie maar dat was een wensgedachte, ik had het nog steeds niet uitgevoerd.  Gisteren, dus op woensdag pas, heb ik het gedaan, ze staan veilig en wel ingepakt op het balkon en kunnen wel een paar graden vorst verdragen, tenminste dat hopen we toch !

Nog een fijne donderdag, geniet ervan en nu dat het frisser wordt toch maar even zien of ook de waterleidingen goed beschermd zijn en het buitenkraantje is afgesloten ?!  Snel er nog aan denken kan nu nog wel, zo koud is het nog niet maar voorbereid zijn is toch steeds beter.  Dat hou ik me ook altijd voor maar handel er niet altijd naar !!!

Tot morgen en geniet van deze dag . . .!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!