weekend . . .


Vandaag is het zaterdag, iedereen dan ook een fijn weekend toegewenst.  Doe vooral wat je graag wil doen en ook wat je wil gedaan krijgen op deze dagen.  Eender wat het is; is het werken, oké, dat moet kunnen, ook denk ik dat de meeste mensen toch wel iets uitvoeren.

Het gezellig maken, dat doen we allemaal wel zeker !?  Zelf zullen we genieten van een stukje taart om de verjaardag van onze schoonzoon en onze jongste dochter te vieren.  Maar er is nog wel veel meer dat vandaag gedaan moet worden, of beter gezegd : wat ik gedaan wil krijgen !  Denk eraan dat er ook morgen nog een dag komt en dat ook die dag nog wel wat invulling wil krijgen.  Hoe je daaraan begint . . . dat laat ik aan jullie over.  Hier zal het vermoedelijk een rustige zondag worden zoals meestal.

Geniet nog van dit weekend, daar is het voor bedoeld . . . !!!

Reacties

  1. Ik weet het , ik ben laat maar ik zit met een opkomende verkoudheid en die neemt mijn goesting weg om iets te doen door de koppijn. Maar ik wilde toch een goeie avond komen zeggen en je een goeie start van de week wensen. We gaan met rasse schreden naar het einde van het jaar toe en het weer weet niet goed wat te doen regen, wind of koude? Brr en de winter moet nog beginnen!!

    Nog een hartelijke groet en een goeie start van de nieuwe week

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verzorg je maar goed, de feestdagen komen eraan en dan moet je weer op volle kracht verder kunnen ! Ook ik zit even in een dipje omdat de echtgenoot nu het roken heeft afgezworen en dat brengt spanningen mee, hij gaat er echt niet goed mee om en al wat hij zegt heeft een negatieve bijklank en dat wil ik echt niet horen. 'k Heb hem dat ook gezegd dat dit moet gedaan zijn en dan is hij nog nukkiger maar dat moet hij zelf maar weten ! Van de ene kant moet je dan je medelijden betonen met wat hij aan de hand heeft maar van de andere kant keur ik het goed dat hij nu pas het roken heeft gelaten dus het is zo een beetje dubbel op ! We moeten nog wat inkopen gaan doen en dan heb ik ook weeral graag een beetje hulp erbij maar als het moet doe ik het wel alleen, voor mij goed als hij zo blijft doen . . .

      Verwijderen
  2. Ja dat stoppen zal zeker veel van zijn karakter vragen en de omschakeling is voor sommigen niet simpel. Mijn man moest jaren geleden toen onze zoon pas geboren werd ook stoppen omdat hij door het roken stafylokokken in de keel had en onze pasgeboren tot aan zijn 6m altijd maar wat koorts maakte en keelpijn had. Hij deed dag van vandaag op morgen en dat viel echt mee maar ja hij had natuurlijk een grote reden! Voor jou man is de enige reden hemzelf en in hoever motiveert hem dat nog? Hopelijk duurt zijn humeurigheid niet lang want het is echt ook gezonder voor hem! Mannen hé Chris, we zien ze graag , hebben ze af en toe nodig maar soms zijn het echte kinderen!! haha Nog een goeie avond. Ik zit nog verkouden maar minder erg dan gisteren! Onkruid vergaat niet zeggen ze dan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!