Maandag en een nieuwe week begint . . .


Wat deze nieuwe week ons brengt dat weten we vooraf niet natuurlijk.  Zelf wil ik er wel het beste van maken maar waarmee gaan we dan beginnen ?!

Zo zit ik erover na te denken om die diepvriezer hier boven in onze keuken nog maar eens te ontdooien.  Ge kent dat wel allemaal, eentje die ingebouwd is in de keuken die gaat bijna dagelijks of zelfs meerdere keren per dag open en dan weer dicht ook.  Dat geeft wel wat meer last van bevriezen dan bij eentje waaruit je tussendoor maar eens wat haalt.  Zo hebben wij er ook eentje staan maar die in de keuken die gaat meermaals dagelijks open en dat brengt mee dat die weer eens wat onderhoud nodig heeft. 

Eigenlijk had ik dat best vorige week gedaan maar toen hadden we andere katten te geselen en om dat nu nog een week uit te stellen, neen dat zie ik niet zitten.  Het zal dus nu zijn dat het gaat gebeuren of het zal in de komende week niet gebeuren, een reden hoef ik niet op te geven daarvoor maar ik weet dat uit ondervinding.  Dan staat er hier nog eentje die smeekt om proper gemaakt te worden, niet dat het zo erg is maar die koelkast hou je toch ook best maar goed proper zodanig dat je geen ziektes ervan kan op doen, zo erg is het hier nooit maar beter voorzichtig zijn dan het achteraf beklagen.

Of alles gaat verlopen zoals ik het in mijn idee had daar heb ik nu ook geen zicht op, er zijn nog wat minder prettige dingen die ik steeds maar uitstel.  Je weet wel dat die vent van mij onze administratie aan het organiseren was in de nieuwe kast, wel dat is nu reeds gedaan, goed en wel hoop ik dan.  Alleen de benaming van allerhande mappen en mapjes moet nog gedaan worden.  Nu wou hij daar op vrijdagnamiddag aan beginnen maar daar had ik nu eens geen zin in.  Zelf had ik doorgewerkt totdat ik met alles gedaan had op een halve dag en dat was goed gelukt.  Maar ik dacht nog wat anders te doen zoals wassen en die dingen zodat we in het weekend ook eens een rustige dag hebben.  Begint die van mij daar toch wel na de middag over zeker om daaraan te beginnen, daar had ik echter geen zin in en wou ook nog wat rustige momenten doorbrengen, al is het maar met een boekje of zo maar verder geen moeilijke dingen meer oplossen !

Hoe het zal verlopen, ik heb er geen idee van maar dat zien we dan wel, ik hoop dat ik er deze week kan mee beginnen en ook ermee gedaan krijg.  Moeilijk is het niet, voor mij toch niet maar ik wil daar ook wel mijn zegje in hebben en niet steeds klakkeloos aannemen wat die vent van mij steeds maar denkt te doen.  

Maak er in ieder geval een mooie week van en geniet van ieder moment dat je gegeven is !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!