fijn weekend . . .

Volgens wat de weergoden ons voor dit weekend voorspellen ziet het er niet zo fraai uit omwille van mogelijke storm en regen die er zouden kunnen op komst zijn . . . dit vernam ik reeds op donderdag of zelfs al op woensdag, zo precies weet ik het niet meer.

Of het ook slecht weer gaat worden stond toen nog niet echt vast maar wind en regen zou er al zeker bij zijn en dan hou je alles maar beter vast en ingesloten, binnen zowel als buiten.  Een verwittigd mens is er twee waard.

Voor vandaag wil ik jullie toch al een mooi weekend toewensen, maak er het beste van en hoop met ons dat die storm niet zo erg zal zijn als we vermoeden.


Reacties

  1. Gisteren hadden we hier een buurtfeest na zoveel jaren van niet ! Gelukkig viel het weer mee tot 's avonds en waren er tenten voorzien om te schuilen! Al bij al een geslaagd feest! Vandaag relaxen en TV kijken en het wordt een heel vermoeiende namiddag met al die sporten hahaha! Groetjes Chris!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dat is dan toch nog redelijk goed meegevallen. Ook hier is het al sport wat de klok slaat, ik kijk tussendoor wel mee maar hou me al eens bezig met puzzelen, zojuist heb ik dat ook opgegeven, ik was het een beetje moe en dan wil ik nog wel wat anders ook. Zo kwam ik terug bij de mail terecht. Van deze namiddag mogen er ook wel wat komen eigenlijk, ik heb daar niks tegen maar morgen vlieg ik er toch terug in, dan valt er te strijken. Vandaag wil ik nog wat nieuwe bloesjes passen en zien of die goed genoeg zijn om mee te nemen op vakantie, misschien moet ik er nog wel iets aan innemen aan de armuitsnijding om het mooi te laten aanpassen maar dat zien we dan wel. Nog een fijne avond, hier is het terug aan het regenen geslagen na een minuutje zon !

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!