weekend . . . !!!


Hoera, het is weekend !!!  
Geloof me vrij, ik ben nooit zo tevreden geweest als nu dat het ermee gedaan is, met de werkweek bedoel ik dan.  'k Heb verdorie hemel en aarde verzet om gedaan te krijgen, zo met alles te poetsen, al is het nog niet echt gedaan.  Maar toch ben ik heel tevreden dat het weekend eraan komt, verdorie, wat doet dat deze keer deugd !

Zo dacht ik van enkele ramen te lappen maar dat werden ze uiteindelijk allemaal, ik heb het werk wel verdeeld over enkele dagen, je kan niet alles doen en tegelijk overal naar toe gaan.  We zijn dus op woensdag echt wel gaan wandelen . . . daar hoor je nog wel wat over !
Verder wou en zou ik alle ruiten kuisen zodat die werken ook achter de rug zijn, al dacht ik eerder nog op zaterdag wat verder te doen.  Maar de werken waren deze middag al zo ver gevorderd dat ik wijselijk besloot om toch maar verder te doen . . . tot alles gedaan was, eind goed al goed.  Nu zie ik tenminste door mooi vers gepoetste ruiten zodanig dat het nu opvalt dat er niet veel bloemen meer op ons terras staan maar daar zullen we weldra wel komaf mee maken.

Niet alles tegelijk willen doen, ja, dat was soms wel zo, de ene keer naar de kinesist voor de rug, in de namiddag dan zorgen dat er weer wat van het werk in huis was gedaan.  Waren we in de voormiddag thuis dan maakte ik eten, soms wel voor twee dagen groenten, zodanig dat we de dag erna niet zoveel werk meer hadden ermee en wat anders konden uitvoeren.

Het zal vandaag dus een avondje tv worden, heerlijk languit in de relax, met een drankje erbij . . . tenminste als die fles niet eerder door iemand is leeg gemaakt . . . !  Iets eten, misschien maar niet echt veel, een worstje dat ik eerder bakte, er waren er nog 2 over nadat ik de rest voor onze middag had gebakken en die twee kon ik echt niet laten liggen, dan maar mee bakken ook . . . en die liggen er nu nog.


Geniet van jullie weekend en ook ik 
ga dat dus doen, heerlijk toch !!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!