normaal ?!



Hier gaat het leven weer zijn normale gangetje, voor zover dat mogelijk is toch.

In de voorbije dagen heb ik wat gestreken wat er proper gewassen bij hing maar nog niet in de kast hing.  Zo waren we in de voorbije week ook reeds op onze koop geweest, kwestie van wat nieuw te hebben wanneer het feest is, je weet het toch nog dat dit koppel een gouden randje krijgt en dat ook gaat vieren !?

Verder maak ik terug vers voedsel klaar, dat was wel even anders toen ik me niet zo goed voelde maar die gewoonte is terug in ere hersteld, al wel meer dan een week maar kom, ook dat is het vermelden waard.
En zo heb ik ook al wat bloemen verpot, eigenlijk maar een grote struik, die was zo laag gezakt in zijn mooie grote pot dat ik het nodig vond om die wat hoger te zetten, alleen heb ik nu gekozen voor een andere bak die nog voorhanden was en daarin zou hij ook wel mooi staan.  Al is deze bak wel ouder en de andere moderner maar ja, we zien wel waarvoor we die dan nog gaan gebruiken, ook daar passen we wel een mouw aan.

Dus al die dingen krijgen terug hun normale beloop, ook ons leven is terug normaal geworden zoals het eerder was en dat is maar goed ook.  Ook al krijgen we nu geen mooi weer meer tot met Pasen, we schikken er ons naar en dan is er ook een tijd om weer wat te gaan poetsen en opruimen.

Zo zag ik nog een pak steken in onze kast dat ik toch wel eruit wil zien, zo hebben we in de laatste tijd daar wel heel veel plaats in gemaakt maar dat mocht zijn ook.  Als je blijft zitten met spullen die je toch niet gebruikt, dan doe je die maar beter uit huis, ik vind het fijn om wat te krijgen van de ene of de andere als geschenk maar als die niet in je woning passen dan zorg je beter dat je er vanaf komt.

Het enige dat tot nu toe nog niet terug normaal is dat zijn onze stoelen.  Weet ge nog dat we nieuwe stoelen hadden besteld helemaal in het begin van het jaar ?!  Wel die zijn er ook nog niet, misschien toch maar eens tijd om aan die bel te gaan trekken en te horen waar ze blijven ?!  Eens dat dit allemaal terug in orde is gekomen, pas dan zal ik heel rustig de paasdagen kunnen in gaan, dus nu moeten we daar nog eens voor bellen en horen hoe dat zit daarmee.

Verder wens ik iedereen een fijne goede week toe, het is immers weldra Pasen en dat wordt ieder jaar vooraf gegaan door de goede week, tenminste voor de christenen onder ons.  Omdat we nu op dit eigenste moment vlak op de middag zitten : smakelijk eten voor wie eraan gaat beginnen !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!