een fijne vrijdag . . .


Zover als deze lelie staan de bloemen nog helemaal niet op ons terras !!!
Vandaag vrijdag en een begin van het weekend !

We zijn weeral aan het einde van de week gekomen, zijn we dan ook aan het einde van dit koude seizoen begonnen ?! 

Geen idee eigenlijk, de maand maart kan ook nog heel fris zijn met schraal weer maar ook met mooi weer, dat hadden we vorig jaar, ik herinner me het nog heel goed, toen gingen we wandelen in Zoutleeuw in Het Vinne.  Ik parmantig in mijn bloes met lange mouwen, die wel te verstaan werden opgerold !  Ja, het was er goed en aangenaam, we liepen soms in de zon maar er hingen wel vrij veel wolken.  Al bij al was dat een mooie dag en we hebben genoten, rond 16u werd het weer terug veel frisser en we besloten dan ook om terug naar huis toe te rijden, een fijne dag was weeral voorbij, dat was vorig jaar dus.

Gaan we datzelfde weer ook dit jaar krijgen, of blijft het zo een beetje kwakkelen, het zal afwachten worden wat de lente ons gaat brengen.  Is het immers niet zo dat de lente reeds haar intrede doet in het begin van de maand maart ?!  Of heb ik het mis, bij mij begint ze nog steeds op de 21ste van diezelfde maand.  Ik hou het bij wat ik vroeger steeds heb geleerd, ook al zijn de seizoenen van vandaag niet meer wat ze geweest zijn, ook die van nu zijn soms wel heel veel beter dan die van vroeger . . . maar is dat niet met alles zo?!

Geniet in ieder geval nog van jullie weekend, vandaag mag dat reeds beginnen !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!