woensdag . . .


Er zijn al twee dagen van de week voorbij en we zijn aan de derde bezig, en tot nu toe is het nog altijd koud ook.  Deze morgen rond 8 u zag ik op de thermometer dat het -3,6° was bij ons.  De voorjaarsbloeiers staan er maar triestig bij, in de week lieten ze hun kopje hangen, nu ligt alles plat tegen de grond in de bloembak !
Alleen beloofde de weerman of -vrouw, ons beter weer tegen het weekend en eigenlijk zie ik daar naar uit.  Al vond ik het gisteren niet zo koud als ik eerst gedacht had.  Ik moest immers naar de kapper en dat doe ik bij normale omstandigheden gewoon te voet, wegens niet zo ver van huis af.  Wat ik er voor de volledigheid moet bij vertellen was dat het al na de middag was toen ik thuis vertrok, het leek me wel koud maar niet zo ijzig zoals ik had gedacht.  Of kwam dat doordat mijn haren toen nog langer waren dan nadien ?!
'k Was wel langs een zijde van de appartementen vertrokken waar er toen nog geen zon scheen en daar kreeg ik vlak de koude wind in mijn gezicht, het was koud ja, maar heel ver moest ik er ook weer niet door.  'k Heb dan een mantel die geen koude wind door laat en dat scheelt natuurlijk ook wel, die gevuld is met dons, echte dons want er komt soms wel eens een klein donspluimpje eruit !
Voor ons is het een rustige dag vandaag, niet veel te doen eigenlijk maar ik wil nog wel eens wat opruimen.  Ook heb ik al een mail naar hier en daar gedaan, daar moet een mens soms wel even op nadenken hoe je dat moet aanbrengen, zeker als het een mail is om de mensen wakker te maken en bezig te krijgen voor wat ze hebben nagelaten te doen.  Of jullie dat begrijpen weet ik niet maar wat ik wil zeggen is dit : 'k heb ze nog eens aangemaand om er eens wat voor te doen of tenminste toch in gang te schieten.  Moet ge weten dat ons bed, dat op 3/11 werd geplaatst en waar iets aan mankeerde, dat we daar tot nu toe nog altijd niks van hebben gehoord hoe dat gaat geregeld worden . . . wordt heel zeker vervolgd !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

Een fijne zondag iedereen . . . !!!