een nieuwe week . . .


Nu nog een dag of tien en de maand is weeral voorbij, wat vliegt de tijd toch snel.
Dat deed me er een dag of twee geleden aan denken dat ik nog allerlei spullen zou moeten aankopen, och, we hebben nog tijd, denkt een mens dan steeds maar dat is helemaal niet waar.  'k Wil immers een nieuwe outfit tegen dat het moment komt dat we gaan feest vieren en ook daar moet je op tijd en stond mee beginnen, ik schat zo binnen dit en veertien dagen dat we op pad gaan . . . of al geweest zijn.
Van hier en daar krijg ik immers al berichten dat de nieuwe lentemode binnen is, en zeg maar al dadelijk de zomermode erbij ook nog.  Dan begin ik me af te vragen wat ik ga kopen, een kleedje met vest of een tweestuks met bloes erbij, of gewoon een lange broek zoals ik wel meestal draag, geen idee eigenlijk.  Misschien toch tijd om eens hier en daar te gaan snuffelen waar er wat nieuwe stukken binnen zijn gekomen in bepaalde winkels ?!  Gewoon om ideeën op te doen, ja, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen maar zorgen dat je niet alles heel passend neemt want er verloopt nog wat tijd voordat het zover is.  Daar zijn dan ook nog wat etentjes hier en daar bij zodanig dat er wel een kilo of wat kan bij komen in die tussentijd . . .!!!
Een mens bedenkt dan al snel : nu nog schoenen en een handtas, is dat wel nodig, ja die heb ik nodig maar moet dat nu aangepast zijn aan de rest of niet . . . ?!  Gaan we verder doen met wat we hebben en dragen of alles vernieuwen ?!  Ik denk dat dit ook wel eens mag zijn, eens helemaal optutten tot en met, niet overdreven doen, dat niet maar wel alles wat bij mekaar past.  Ja, dat moet kunnen, zoeken tot we wat vinden, zo deden we dat vroeger meestal ook maar dat vroeg wel wat tijd, hebben we die tijd wel ?!
Ach, breek er je hoofd nog niet over, dat komt wel allemaal op tijd en stond, jaja, maar het is deze hier die alles intikt die daar wel moet voor zorgen !  Ah ja, wat had ge gedacht, dat die wederhelft daar veel aan mee werkt, neen, voor hem is alles goed, alleen als hij ergens komt dan hoor ik vaak : dat zou je ook eens zo moeten doen !  Als je dat dan ook wil doen dan komt er al snel protest, wat moet een mens dan doen, wel waar ik zin in heb, zo niet zal er niks van in huis komen !
En dan denk ik hier aan Nancy, die ging zich slipjes aanschaffen, wel voor zulke lingerieproducten heb ik me ook al zorgen gemaakt, ook deftige onderkleding hoort daar dan bij, immers om een mooi model te hebben moet alles goed ondersteund worden.  
Maar je wilt het niet weten allemaal wat er doorheen mijn hoofd gaat, het staat maar niet stil, al was dat in de voorbije anderhalve week wel gans anders, toen liet ik het hoofd zowat hangen omdat ik wat ziek was.  Nu is dat voorbij en we gaan aan de nieuwe week beginnen met nieuwe moed.
Wat die nieuwe week ons zal brengen is immers nog toekomstmuziek, we gaan er toch het beste van maken, dat staat vast !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!