Vrijdag, een dagje met zon begonnen, ik hoop dat dit de ganse dag zo blijft ?!




Het is inderdaad vandaag vrijdag de dertiende, en het is net of het ongeluk is er wat mee gemoeid maar ik kan terug geen afbeeldingen zetten op mijn blog, hoe het komt, geen idee, is me de laatste tijd nog wel al eens overkomen maar toen had ik een andere manier gevonden om die hier te plaatsen en dat lukte vrij goed door knippen en plakken.   Nu ineens niet meer en ook wat ik inzet van soort letters en dergelijke wordt blijkbaar niet aangenomen, wat is er veranderd, ik weet het niet maar niet alles zit of staat zoals ik het wil !!!

Dan doe je het maar zoals het gaat op dit moment, ik ben al gaan winkelen en heb een bloemetje meegebracht, ge weet wel van "kom op tegen kanker"  een solidariteitsactie die geld inzamelt en waar iedereen wel een bloemetje wil van kopen, zeker als ze aan een warenhuis staan, en de klanten waren vrijgevig want van de bloemetjes waren er al niet meer zoveel over.  Daarom was ik dadelijk toen ik eraan kwam, eentje gaan kopen, daar was ik toch al zeker van !  Ik hoop dat de mensen gul geven, meestal vrouwen immers die gaan winkelen en als die een bloemetje zien dan weten ze meestal ook wel waarvoor het is en kopen eentje of meerdere, ja, heb ik dus ook al gezien en er steekt nog een ander papiertje tussen waar je kan aan meedoen, ik heb het nog niet echt bekeken maar dat komt wel in de loop van de dag !

Ik had tijdens de nacht vrij goed geslapen, gisterenavond heb ik nog even zitten puzzelen om mezelf wat rustig te krijgen voordat ik naar bed trok maar ik viel blijkbaar wel vrij snel in slaap, heb ook lang en goed geslapen en dat scheelt dan toch in de morgen als je op staat.  Ook die hoofdpijn was niet meer daar, al voel ik wel een zwaarte maar het zou wel kunnen dat ik weeral een sinusontsteking zou kunnen krijgen.  Ik weet het niet zo goed maar dat gevoel rondom mijn ogen en het niezen dat ik in de voorbije weken steeds deed, doet me niet veel goeds voorspellen !  Samen met die hoofdpijn zou dat zo wel eens kunnen uitwerken.

Maar dat nu die afbeeldingen niet meer kunnen overbrengen naar mijn blog is mij een doorn in het oog, toch maar eens iemand erbij roepen die er wat meer zou kunnen over weten, er komt dan telkens op mijn scherm dat ik moet inloggen bij Google of het andere scherm heeft te maken met een bepaalde opslag, is dat zo een pushbericht of wat is het, ik weet het niet, ik wil niet gedwongen worden om ergens iets te aanvaarden en daar "klant" te worden !

Mijn winkelbeurt is toch al achter de rug voor het weekend, al heb ik niet zoveel nodig als gedacht maar ik ga vandaag toch een visje bakken zodat ik daarvan kan genieten, dat is weeral iets meer dan een week geleden dat ik nog vis at maar geen nood, ik heb nog een kabeljauwstukje meegebracht, dat kan in de volgende dagen ook nog volgen, al bracht ik ook vlees mee maar dat kan ik nog wel enkele dagen goed bewaren in de koelkast.

En groenten heb ik ook bij maar die zijn vermoedelijk voor de volgende dagen, al is er morgen geen warm eten nodig, we hopen erop dat we een warme maaltijd gaan aangeboden krijgen en dat we ervan kunnen genieten . . . en voor wie kou zou lijden in de zomerse outfit die een aantal onder ons zullen dragen, een welgekomen opwarming kan betekenen.  Remember dat we morgen onze kleindochter zullen zien trouwen met haar metgezel, waarmee ze reeds meer dan tien jaren samen leeft en samen hebben ze twee kinderen, mijn achterkleindochters Floor en Loua, schatten van kinderen, al roeren ze hun mondje wel, de ene al iets meer dan de andere !

Ach, ook ik kijk er naar uit om weer eens ergens op een feest te kunnen komen, kwestie van terug onder de mensen wat te komen, ik doe dat niet zo vaak, ben liever op mijn eentje bezig, al maak ik wel eens een wandeling in de omgeving en ga ik eens tot hier of daar, dat doet me eraan denken dat ik beloofd heb om eens naar vrienden van ons te gaan, die ook hier in de buurt wonen, dat mag ik niet vergeten maar dat kan ik weldra wel eens doen, misschien iets voor in de komende week.

Ik wens iedereen nog een heel fijn weekend toe, in de komende dagen zal ik niet veel tijd hebben om hier iets te zetten en als er dan weeral problemen zijn om ook een afbeelding te kunnen zetten . . . dan hoeft het voor mij niet meer . . . ik ben het wat beu geworden van steeds maar te moeten zoeken hoe en wat er weer scheelt en dan jezelf aan te passen en andere methodes moeten gebruiken, waarom laten ze niet met rust wat goed werkt vraag ik me dan af ?!

Geniet nog van de komende dagen, maak er ook fijne dagen van voor zoveel dat mogelijk is als het begint te regenen of zo koud is als de laatste dagen !  Misschien moet ik dat licht donsdeken ook al maar op mijn bed leggen, of zou dat al te veel zijn, ik heb zo snel kou, zeker als je alleen bent maar ik zie wel straks als ik mijn bed ga opdekken !?  Groetjes.
















Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

Een fijne zondag iedereen . . . !!!