Donderdag, een mooie zonnige dag zoals het gisteren was ?!

 


Een heel mooie dag wens ik iedereen toe in de hoop dat het voor mij ook een mooie dag mag worden, gisteren heb ik al genoeg gedaan om alles weer wat op orde te zetten en misschien vandaag ook weer eens van de zon gaan genieten, of is dat weer te veel gevraagd ?!

Ja, gisteren heb ik voor al mijn vuilnis en afval dat ik in huis had gezorgd dat het opgeruimd was, de nodige containers naar buiten gebracht op hun plek en van de rest heb ik reeds alles op zijn plaats gezet waar ik het nog moet in mijn papiercontainer zetten, niet dat die snel wordt opgehaald maar toch wou ik alles hier in mijn berging weer alles terug hebben zoals het voorheen was.
Weet ge dat  er hier nog een paar grote kartonnen dozen stonden die ik telkens maar moest verplaatsen wou ik ergens aan geraken in mijn droogkast of in de wasmachine, of ook nog in dat rek dat tegen de andere muur staat.  Zo heb ik heel die boel in de week uit de berging gehaald toen ze naar mijn waterontharder kwamen zien of dat normaal was wat hij deed, ik moest gelukkig niks betalen, was nog onder de garantie zei die man en ja, dan nemen we dat maar aan ook !  Die mensen moesten ook plaats hebben om te kunnen werken en het was al redelijk warm aan het worden ook, gisteren dus ook al die kartonnen dozen de weg gewezen naar die container, al zit alles er nog niet in, maar daar is nog tijd voor.

En in de voormiddag ben ik gaan winkelen, nog wat spullen bij halen uit het warenhuis, enkele ervan was ik de dag voordien vergeten mee te brengen en omdat ik toch moest gaan heb ik nog maar een paar potten platte kaas meegebracht, ik was al aan de laatste bezig die ik in huis had, zo zie je maar dat je beter dadelijk gaat want ook aardappelen had ik bijna niet meer in huis, die voorraad is ondertussen ook alweer aangevuld, samen met nog hier en daar iets wat ik uit de diepvriezer wilde meebrengen maar ik was al zwaar geladen op die dag en daarom niks meegebracht, gisteren dus wel een paar pakjes ervan in mijn kar geladen en er mee op weg naar huis.  

Het was nog vrij vroeg toen ik terug thuis was, en ik dacht er ineens aan : waarom niet naar de beenhouwer gaan, maar met die zak die al wat koopwaar bevatte nog naar de beenhouwer, neen, dat wou ik niet meer doen maar ik maakte mijn tas thuis leeg, en ging al dadelijk terug naar de beenhouwer, tenslotte is hij maar een paar huizen van mijn eigen woning, ik had gezien dat er niet zoveel volk stond.  En ik dacht : gedaan werk is handig als je vandaag nog andere dingen te doen hebt, mijn koelkast was weer gans gevuld met dat vlees dat later in de diepvriezer terecht kwam, al ben in spek vergeten en zwarte en witte pensen maar dat kan ik in de loop van de week nog wel eens gaan halen, we zien wel !

Dus als het me vandaag nu zou lukken om toch ook wat van het mooie weer te genieten, wel dat zou welkom zijn, de weldoende zonnestralen zo op je huid voelen, het is soms een genot als ik er maar weer geen uitslag van krijg op mijn benen, we zien wel hoe de dag verder verloopt . . .

En met dit alles rest er mij alleen nog om aan iedereen een fijne dag toe te wensen, geniet van alles wat je graag doet, eet iets wat lekker is, samen met een glaasje frisse bubbels en wat nog allemaal, laat geen minuut voorbij gaan want die tijd komt nooit meer terug !  Groetjes.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

Een fijne zondag iedereen . . . !!!