Zaterdag en ook weekend !


Een heel fijn weekend en vooreerst nog een mooie zaterdag kom ik iedereen wensen. Of het nu regent of het is mooi weer en de zon schijnt en warmt alles op, het kan ons niet schelen maar geniet er tenminste van, dat kan ook gewoon op je terras of in de tuin of op een balkon, als je maar droog zit en niet te veel moet doen dan kan het er gezellig zijn.

Wat ik vandaag ga doen dat staat nog niet vast, ik wil wel eten maken en als het even kan ook in de voormiddag nog naar het warenhuis gaan, ofwel zal het iets voor op zondag worden maar ik stel het niet zo graag lang uit want dan zit je zonder dit en dat en dat heb ik niet zo graag.  Al is er bij de meeste producten niet echt haast bij, ofwel toch voor eentje : mijn aardbeien voor mijn ontbijt, die heb ik toch wel graag voorhanden.  Dus kan het best vandaag nog gedaan worden en zo ben ik daar dan toch al van verlost op zondag en ook op maandag want dan sluit het warenhuis in de voormiddag en gaat pas op de middag weer terug open !

Voor de rest zal het misschien nog wat glas naar de glasbollen doen zijn en verder misschien komt er nog wat bij op mijn lijstje om in de komende dagen te gaan winkelen maar dat is nog toekomstmuziek !  

In ieder geval wens ik iedereen een heel fijn weekend toe zonder al te veel last van het weer dat we nu terug hebben, van dat Belgisch kwakkelweer, maar we proberen er toch steeds het beste van te maken !






Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!