Donderdag, een feestdag maar niet alleen dat : ook nog een verjaardag !

 


Of het een zomerse dag zal worden durf ik te betwijfelen, maar in ieder geval wens ik toch al iedereen een fijne donderdag toe, de rest komt later wel !

Volgens dat jullie ook wel weten is het vandaag ook een kerkelijke feestdag namelijk : O.H.
-Hemelvaartdag.  Een dag zoals er vele anderen zijn maar ook meestal op vele plekken de dag dat kinderen hun eerste communie doen, dat heb ikzelf op die dag niet gedaan maar wel eerder op het jaar, toen in die tijd maar dat is reeds wat jaren geleden, ik ga zelf niet narekenen hoe lang maar ik weet het toch nog, er zijn nog beelden van ook maar die ga ik nu niet zoeken !



Kristel met haar kleindochter Floor.

En zoals overal in een aantal families zijn er ook mensen die op 26 mei verjaren, hier bij ons is het een speciale verjaardag : onze oudste dochter Kristel wordt vandaag 50 !!!  en haar wou ik daarom ook wel eens in de bloemetjes zetten, ze verdient het echt wel.  Ze is altijd met iedereen begaan en blijft maar helpen waar ze ook kan, ze is zelf al twee keren grootmoeder geworden, maar dat laat ze niet aan haar hart komen, ze werkt ook als verzorgende in een rusthuis zeg maar dat niet ver van haar deur is gelegen en daar zagen ze haar graag komen toen ze haar overstap maakte van Tremelo naar Holsbeek !  Samen met Sarah haar dochter werkt ze daar op een afdeling en het zijn verwoede werkers dus ja, ze zijn er graag gezien, tenminste dat heb ik toch al gehoord !

Dus Kristel, geniet van een fijne dag, ik hoop dat hij ook mooi zal worden, of het weer ook zal mee willen weet ik niet maar ik hoop dat ze medelijden hebben met haar en haar een mooie dag gunnen.  Of ze moet werken of niet, ik heb er geen idee van maar in ieder geval wens ik haar nog vele jaren toe, spijtig dat mijn echtgenoot er niet meer kan bij zijn, hij zou er graag bij zijn, bij iedere gelegenheid !

Ik geef je hier al een mooie ruiker bloemen mee, ik hoop dat je er blij mee bent, en als we je in de komende weken eens weerzien dan krijg je nog wat van mij ook nog.  Ik wens je nog vele jaren, dat je kan genieten samen met de rest van de familie en ook zij wensen je het beste toe op deze dag !








Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!