Vrijdag . . . poetsdag !

 


Hoe mijn vrijdag verloopt staat nu reeds zo goed als vast, eerst gaan winkelen voordat het druk wordt in de supermarkt en daarna erin vliegen met water overal.  Gisteren reeds de ramen gelapt en daarna ook nog alles gestofzuigd en gezorgd dat het opgeruimd was en vandaag is het dus D-day ten huize van mezelf !

Ik was er vrij snel aan begonnen op donderdag, kwestie van tijd genoeg te hebben om alles gedaan te krijgen wat ik wou doen.  En ik zet hier dan de ramen lappen, wel die heb ik alleen langs de binnenkant gepoetst, ook de ramen die open gaan dus langs twee kanten gepoetst, ik hoefde er geeneens voor naar buiten te gaan.  Alleen die van de schuifraam is nog niet langs buiten gedaan omwille van het toch ook wel dwaze weer dat het met tussenpozen was.

En ook nu zijn de tegels van het terras nat, ik zal nog maar even wachten om er doorheen te gaan maar seffens moeten die dingen toch ook weer gedaan worden, en wachten, ik weet niet goed of ik daar goed mee doe, volgens wat ik zag op de regenradar zou het straks rond 10u wel eens wat meer kunnen regenen, of het moet nu weer veranderd zijn, toch even kijken !

Hop, ik schiet mijn goede schoenen aan om te stappen en ga seffens vertrekken, ik ben op pad om te winkelen, al is het niet echt veel dat ik zal meebrengen, ik heb voordien ook nog even langs geweest omdat ik een paar dingen miste en tegelijk ook nog wat charcuterie meegebracht, dus veel zal het zeker niet zijn dat ik nodig heb.

Straks ga ik van de namiddag genieten, tenzij ik niet gedaan krijg met kuisen overal.  Ja, mijn living moet er deze keer ook weer aan geloven, alles moet nat worden en weer opdrogen ook maar dat gaat snel met vloerverwarming.  Misschien dat straks toch nog die living zal volgen, omdat het misschien wat veel is om alles tegelijk te willen gedaan krijgen.

Nog een heel fijne vrijdag wens ik iedereen toe en tegelijk ook vakantie voor de schoolkinderen, ze hebben even ontspanning nodig.   Maar wij mogen daar ook mee van genieten, ik zie het overal, veel meer jongeren die gaan naar hier en daar, het scheelt toch wel.  De zon zou er ook al willen doorheen komen maar of die de kans ook krijgt is nog maar af te wachten, het zware weer hebben we gehad maar ook nu staat er wind en dat is toch steeds iets om rekening mee te houden.  

Geniet van de vakantie en van het mogelijk mooie weer dat eraan komt !!!





Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!