Zaterdag, vandaag is het D-day voor mijn tv !


Hier wordt nu alles in gereedheid gebracht om de oude tv af te breken, hij hangt immers dicht tegen de muur en neemt zo geen plaats in op de tv-kast, en hopelijk krijg ik mijn nieuwe tv nu te zien zodat we die op diezelfde plaats kunnen ophangen.  Alleen passen die steunen niet meer voor deze tv, dat was een steun die alleen voor dat soort tv's werd aangekocht en moet er opnieuw geboord worden en alles op de juiste plek gezet !  

Ik hoop maar dat ze er niet te veel last mee hebben om alles juist te hebben hier bij ons want heel veel bewegingsruimte hebben ze dan ook weeral niet, al kan er altijd wel wat plaats gemaakt worden door de tv-kast te verzetten zodat ze er achter kunnen werken, al is dit niet zo gemakkelijk allemaal.  Maar ik hoop dat het vrij snel weer in orde zal komen en ik hoop dan ook dat ik op het einde van de dag naar de nieuwe tv zal kunnen kijken, een heel lange inleiding maar ik hoop dat het werk dat ze eraan hebben, niet zo lang zal duren zodat ik weer een rustige avond kan doormaken.

En verder heb ik toch ook alweer een nieuwe afspraak gemaakt met de kapper, ik was het vorige keer toen ik er was, vergeten om die afspraak te maken, niet echt slim, maar deze keer zal ik er zeker aan denken om dat niet te vergeten !  Mijn beddengoed werd gisteren gewassen en dus is dat reeds gedaan, veel heb ik op zaterdag niet te doen en ook gisteren heb ik er een eerder rustige dag van gemaakt al heb ik wel wat rommel opgeruimd zodat ook dit weer eens van de baan is.  Want rommel ligt er altijd in mijn berging, ik heb daar dozen staan waarin ik alles goed sorteer, gekleurd glas en wit glas, dan nog een doos met krantenpapier en andere dingen zoals van verpakkingen allerhande die ook uit papier zijn en dat heb ik al naar beneden gebracht omdat ik dacht dat het volgende maandag omhaling was, ik weet het niet meer zeker maar dat komt wel terug als ik een bericht krijg op zondag over dat papier.

Rest er me nog jullie een fijn weekend toe te wensen en geniet er ook maar van, ik ga nu eens lekker uitblazen en zoals ik op vrijdag reeds aan de hand had, eens wat kunnen slapen na de middag, gewoon omdat een mens soms wel wat meer rust nodig heeft nadat hij in de weer was om alles weer op orde te krijgen.  Groetjes.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!