Woensdag, wat zal het weer doen ?!

Ja, denk je dat echt dat het een mooie dag zal worden, ik weet het zo nog niet hoor maar ik hoop er ook op dat het mooi weer is zodat ik er zonder nat te worden door kan gaan om te winkelen, niet echt veel maar toch ook een beetje vooruitziend zijn !  Of ik ook alles zal meebrengen wat ik had opgeschreven, ik weet het zo niet, ik vermoed dat er een deel dan wel slecht zou kunnen worden, toch maar zuinig zijn met geld uit geven, en daarna zien we wel weer verder !

Ik hoop dat de week goed mag afsluiten en dan ben ik al blij en ondertussen dan ook verjaard, ja, dat komt ook weer dichterbij, een mensenleven gaat voort tot je koordje ergens breekt en je niet alles meer zelf in handen hebt, al hoop ik dat mijn koord nog sterk genoeg is om een tijdje mee verder te doen, we zien wel.  Zo was ik dus gisteren weer bij de kinesiste en ik voelde wat ze gedaan had toen ik weer thuis was.  Ik wou wat borstelen op mijn terras, ik had de planten wat gesnoeid die zo de winter moeten in gaan, kwestie van dat afval te kunnen dumpen in mijn container die vandaag moet worden buiten gezet !  Ook het papier had ik verzameld al staat daar nog wel wat te wachten in de kelder maar dat kan ik nu niet weg doen omdat ik bepaalde bewegingen zo moeilijk kan uitvoeren wegens die rug die me weer parten speelt en dat het gemeend is weet ik nu ook weer, ik zie mezelf al terug toen het nog maar net 2002 geworden was, ik had voordien last gehad van die hals omdat ik een whiplash had en sinds die tijd is die rug ook zo gevoelig gebleven, ik mag dan ook niks doen dat me naar mijn rechterkant doet buigen of iets dragen, ja, het is allemaal te veel op dit moment maar ik kon me vrij goed redden, al zal ik vanaf nu toch anders moeten piepen omdat ik het nu toch wat erger zitten heb dan het toen was.  Ik voel het nu zelfs terwijl ik hier op een stoel zit en die zitten wel heel goed moet ik zeggen, maar nu echter lijkt dat niet meer zo te zijn, ja, dat komt door die pijnen dus !

Verder heb ik dus maar weinig gedaan in de namiddag, ik heb me rustig met iets bezig gehouden en toen ben ik wat naar buiten getrokken gewoon omdat het zulk mooi weer was ook.  Ondertussen zijn een aantal van die "helikoptertjes" van de linde bij mekaar geborsteld, op mijn gras heb ik dat nog niet kunnen doen omdat mijn borstel daar niet echt goed voor is, die is te zacht en ja mag niet echt veel kracht erop zetten, je zou die haren wel kunnen uittrekken en dat is niet de bedoeling van dat kunstgras.  Mijn was dacht ik ook te doen maar die is blijven hangen en liggen waar hij is, ik zie wel wat ik in de komende dagen nog kan doen als mijn tanden zijn getrokken, ik kan daar toch niet de hele dag in de zetel hangen, al zou ik dat misschien wel willen maar ik zie wel of ik er iets aan doe en of ik het kan doen, als ik er wat afwisseling in vind dan ben ik al dik tevreden.  Altijd in die zetel is zeker niet goed maar wat ik nog niet kan doen dat doe ik zeker niet als ik er last van zou krijgen.

Hoe mooi proper alles vorige week donderdag was, zo vuil is het ondertussen aan het worden, al is dat niet overal zo maar wel hier in de living omdat ik ook weer wat naar buiten ben getrokken en mijn bloemen had verzorgd en gegoten . . . en ook even door het nat dat op het terras was terecht gekomen, gelopen had met het gekende gevolg, als ik even tijd heb in dat komende weekend ga ik er wel even door met een natte doek zodat het er weer prima uit ziet, eerst echte wel even de stofzuiger boven halen en dan is de rest zo dadelijk ook gepiept !  Weer veel plannen gemaakt blijkbaar maar of er veel van zal in huis komen weet ik echt niet.  En die antibiotica die werkt ook in op mijn darmen, ja, ik dacht al dat ik er niet zoveel last van had maar blijkbaar toch iets meer dan eerst gedacht, ach, ook dat gaat wel over nadat al die pillen zijn opgebruikt !

Vandaag moet ik dus het dringendste eerst doen en daarna pas zien wat ik nog gedaan kan krijgen, dus ja, we zien wel hoever we geraken met alles.  Ik wens jullie nog een fijne woensdag toe en geniet maar van het mooie weer terwijl het er is.  Daarna gaan we weer naar het weekend toe want we zijn over de helft van de week al heen gegaan, maak er ook mooie dagen van en denk eens aan mij, hopelijk zien we mekaar in de volgende dagen wel weer.  Groetjes.





 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!