Donderdag, we naderen al het weekend en eigenlijk ben ik er niet rouwig om . . . !


De woensdag is nog niet voorbij maar ik zet dit toch al klaar voor morgen, mocht ik me dan ietwat beter voelen dan vandaag, dan is het best mogelijk dat ik toch ga proberen om wat te winkelen.  Ook hangt dat wat af van het weer en dat lijkt me zo goed als hetzelfde weer te zijn als wat we op woensdag hadden.  Ach, we zien wel als het morgen is wat we ermee doen, gaan of niet, nat worden of uitstellen !

Ik had dus gisteren telkens kou, ook als ik met wat bezig was, 'k had in de voormiddag een douche genomen nadat ik mijn ontbijt had genomen, maar dat vraagt wat meer tijd omdat ik het rustig aan moet doen . . . anders zou ik misschien eens fel doorbijten en dat is nu net wat ik zeker niet mag doen !  Ook in de namiddag hou ik het rustig met knabbelen, als je het zo niet doet dan loopt het gegarandeerd mis, als ik alles doe wat we is voorgeschreven om te doen, dan moet ik mezelf niks verwijten, zo denk ik dan ook wel weer, al ligt dat niet altijd in mijn aard om zo te handelen !  Meestal is het zo dat wanneer ik ergens aan begin dat ik dit zo snel mogelijk wil afgehandeld zien, nu gaat het dus op een minder snel tempo en ik vind het goed zo, mijn maag zal er ook wel mee van profiteren, dat is een feit !

Maar die kou, koude voeten, koude handen, een vestje met kapmouwen bij aan getrokken boven mijn blauwe pull die ik een paar dagen geleden ook nog even droeg en toen ook maar heb uit gezwierd omdat die te koud aan voelde, ja, het kan ook anders natuurlijk.  Ligt het aan dat materiaal waaruit hij is gemaakt of wat, ik heb er geen idee van maar ik moet het beginnen geloven, het komt van ergens, ook al draag ik eronder al een hemd en geen dun spulletje, eentje dat ik in de winter ook draag.  Komt het doordat nog niet alles is geheeld en moet ik weer overal dadelijk in vliegen zoals ik meestal heb gedaan maar waar ik nu even halt heb tegen gezegd.

De voorbije nacht ben ik ingegaan zonder een pijnstiller te nemen, ik vond mezelf vrij kalm en ik had goed warm toen ik in bed trok was nog redelijk vroeg voor mijn doen maar toch geprobeerd . . . wat dus niet dadelijk lukte, rond 23u30 ben ik weer opgestaan om ongeveer een uurtje te gaan puzzelen.  En raar maar waar, ik had zo warm toen ik daar bezig zat in mijn boekje, dat ik ineens voelde dat iets anders gaande was, had ik weer een bloedneus, neen, dat was het deze keer niet, ik zag in een flits dat er weer iets op mijn tv verscheen en ja hoor, die floepte aan, en daarna nog beeld en klank ook . . . wat dus geeneens de bedoeling was, het deed me even uit mijn krammen schieten maar ik heb me er al lang bij neergelegd.
Toen ik de dag nadien de tv weer aanzette toen lukte dat niet en kwamen er allerhande boodschappen op zoals : wil jij je soundbar nr . . . verbinden met je tv, kan je hier bevestigen !

En dat is op zich wel goed misschien dat dit er op komt maar het heeft geen nut want met die afstandsbediening van Telenet kan ik de tv niet bedienen, en ook niet met de afstandsbediening van de tv zelf, ik moet die curser gebruiken die zich onderaan mijn tv-scherm bevindt, raar zeg je, neen, die tv werkt niet meer op die afstandsbedieningen, eender welke je gebruikt !
De vorige dagen heb ik nog wel zulke dingen aan de hand gehad maar ik had niet de moed om weer maar eens van mijn oren te gaan maken, daar komt maar geen einde aan, ik zit hier al de hele tijd weer ermee te sukkelen en wat misschien kan helpen is mijn tv-box uitschakelen en resetten . . . of zou ik tegelijk ook niet de modem eens uit zetten en ermee hetzelfde doen ?!  In ieder geval ga ik dat toch nog eens proberen, meestal lukt dat wel na een tijdje, al moet ik dan misschien nog andere dingen weer normaal doen functioneren, ach, het blijft een probleem en er komt maar geen einde aan !

IK verheug me al op het weekend, dan kunnen we wel iets langer slapen denk ik zo, een uurtje gewonnen en dat zal veel mensen wel deugd doen ook !  De herfstvakantie begint dan voor de meeste Vlamingen die nog met studies bezig zijn en verder, komt stilaan de koude en de winter dichterbij want een paar dagen laten hebben we dan nog Allerheiligen en Allerzielen, weer een gebroken week eigenlijk, ach, we zien wel hoe we het regelen allemaal, morgen komt er een nieuwe dag en een nieuw geluid want dat is ook nooit tweemaal hetzelfde !

Geniet nog van deze donderdag, eender of het regent of niet of dat je naar buiten moet of niet, ik ga proberen om hier alles weer wat op orde te krijgen en daarna het weekend en iets verder in de week weer een rustdag of twee, hangt ervan af in welk soort bedrijf je werkzaam bent.  Groetjes.




Reacties

  1. Jaja techniek is zo mooi als het werkt maar als die kuren krijgt dan krijg je daar soms grijs haar van! Hopelijk komt alles snel weer in orde Chris! Ja, dit weekend mogen we een uurtje langer slapen maar meestal is dat zo dat wij wat langer opblijven zodat het eigenlijk op hetzelfde neerkomt. Ik ga nu rap iets eten want straks speelt mijn voelbalploeg Europees en dat wil ik natuurlijk zien! hahaha. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!