Vrijdag, nationale feestdag !!!



Vandaag 21 juli is het onze Nationale Feestdag en daarom zet ik hier onze vlag waar we trots op zijn, we zijn  niet chauvinistisch ingesteld of toch niet zoals vele andere landen, maar we weten wat we eraan hebben al wordt er wel in ieder land geklaagd over wat ze als belastingen en dergelijke moeten betalen.  Uiteindelijk hebben we het nog zo slecht niet, ook al zijn er plekken waar het misschien beter is maar we zijn nu hier en we voelen ons hier goed, fier om Belg te zijn op vele vlakken . . . !
 

Reacties

  1. Heb de vlag geleend Chris haha heel mooie foto, ben ook een fiere Belg!! geniet van je weekend, hier donkere wolken! gaat meteen regenen denk ik. Ook bedankt voor je bezoekjes! Liefs Alfy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar juist onze nationale 21 juli drache gehad , 15l in een klein half uurtje... de tuin kan weer verder. We hadden deze morgen onze vlag uitgehangen en die hangt er nu maar triestig bij maar de zon probeert er weer door te komen dus.. nog een aangename namiddag!

    En de mist voor mijn ogen trekt stilaan weg, nu nog de scherpte wat beter en dan zie ik het wel goedkomen!

    Ik moet het wel nog kort houden want om op de PC bezig te zijn of om te lezen , heb ik een voorlopige leesbril nodig!
    Hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!