Dinsdag, een heel fijne dag voor iedereen en hopelijk ook voor mezelf !

 


Zulk een grote bos zonnebloemen zou ik wel willen om in mijn grote vaas te zetten, het zou heel mijn living opfleuren, ik ga er toch eens naar uit kijken of er iets bij is wat daar kan in zetten, het moet wel iets zijn met langere en stevige stelen !  Maar eerst iedereen een heel fijne dag toewensen en daarna pas genieten van de bloemen . . . als ik er al zou vinden !

En voor morgen staat er niks op het programma, tenzij dat ik mijn nagels zou willen lakken tegen woensdag, dat kan en dat zullen we dan ook maar doen zodat we er weer eens goed voor komen, een roze kleedje aantrekken en daarmee gaan uit eten op woensdag, dat kan misschien ook wel, we zien wat ervan komt en hopelijk valt dat etentje heel goed mee !

Mijn handtas moet ik wel nog klaar maken voor woensdag, ik neem dat kleine zakje niet mee als ik uit ga met andere mensen die we ondertussen al vrij goed kennen.  Het zijn dan ook leeftijdgenoten en dat schept toch ergens een band, ik kende die mensen meestal niet meer, vroeger heb ik ze wel eens gezien en gesproken ook maar Ivo die herkende de mensen toen al niet meer, wat zou dat later gegeven hebben, toen viel dat wel mee maar hij wou nadien nooit meer mee uit eten gaan en deze keer is het weer onze reunie !  Dat wordt jaarlijks gedaan maar de ene keer valt dit vroeger op het seizoen als nu maar dat geeft niet, ik heb het liever zo, het moet niet altijd op datzelfde tijdstip door gaan en ook niet op dezelfde plaats, al is het deze keer wel weer op dezelfde plaats.  Maar waarom veranderen als je daar steeds terecht kan ?!  Hoeft niet voor mij maar als de menu steeds wisselt dan kan je dat toch ook doen, ik zou niet veranderen, ik vind het daar gezellig en niet duur eigenlijk, dus wat heeft een mens nog meer nodig ?!  We trekken naar de Balenberg, ken je dat ?!  Veel meer woorden maak ik er niet aan vuil maar ik wil wel bij die gezellige hoop zijn, plezier maak je meest zelf, is het niet ?!

Dus voor vandaag staat er niet echt veel op mijn programma, ik zorg gewoon dat alles klaar staat of hangt wat ik voor woensdag nodig heb en dan is het zover, wat ik nodig heb steekt in mijn handtas en veel meer is er hier niet te vinden !  'k Heb al het geld opgedaan toen we dit appartement kochten en wat er nu nog op de rekening staat is zo goed als alles wat ik nog in mijn bezit heb en daar wil ik nog wel eens van genieten ook, wie zal mij dat kwalijk nemen ?!  Er blijft nog altijd mijn appartement en je kan dat steeds verkopen mocht ik er op een moment niet meer zijn en van dat geld kan je al wat kosten maken . . . maar we hopen er niet op dat dit snel zal gebeuren natuurlijk, ik wil nog wel wat jaren genieten van wat ik in mijn bezit heb !

Gisteren, maandag dus, is er iemand geweest voor het onderhoud te doen, hij was wel een uur te laat volgens wat ik als afspraak had gekregen in de mail maar daar maak ik niks van, ik heb er zelfs niks van gezegd, het kan ook best een vergissing zijn geweest, wie maakt de fout, wie zal het zeggen, het onderhoud is gedaan, ik had tussendoor een goede babbel met de man die het onderhoud kwam doen en met te betalen is de zaak reeds afgesloten.  Alles was nog in orde maar ik mag zo snel geen zout meer toevoegen, ja, je leert het ook al doende dus eind goed al goed.  Het water is weer een aantal keren gecontroleerd dus mag ik gerust gaan slapen.

Nog een heel fijne dag wens ik iedereen toe, geniet nog van het zonnetje en hopelijk krijgen we geen hevige onweders want die zouden wel eens zwaar kunnen huishouden.  Ik hoop dat ze me tijdens de nacht wat laten slapen want ik heb mijn rust met dit warme weer echt wel nodig, ik heb er geen problemen mee dat het warm is als ze me maar mijn rust gunnen !  Voldoende drinken en voldoende rusten, dat is wat telt in deze warme dagen.  Groetjes.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!