Zaterdag, denk aan het zomeruur dat deze nacht weer ingaat !!!

 


Blijkbaar heb ik toch afbeeldingen genoeg met viooltjes om hier op het blog te laten zien !  Ik sta er zelf stom van dat ik dat steeds uitkies uit de zovelen, ze spreken me blijkbaar aan wanneer ze op mijn scherm tevoorschijn komen bij het zoeken !

Maar mijn onderwerp van vandaag is er eerder om jullie te verwittigen dat het zomeruur er weer aan komt en wel nog de nacht die we na vandaag gaan krijgen, dus op zondag schakelen we over op het zomeruur, raar toch dat je dat nog altijd moet doen.  En ik die hoopte van er ooit eens vanaf te geraken, neen hoor, we zitten er nog altijd mee opgescheept.  Het is nog niet voldoende geweest dat we de voorbije dagen stormachtig weer kregen, we hadden onweer, bliksem en donder, zonder van de wind en de regenvlagen nog maar te spreken, ze geselen alles wat er te geselen valt, eigenlijk een hondenweer maar geen weer om een hond door te jagen !

Dus denk eraan, we zetten onze klok een uur vooruit eigenlijk,  twee uur wordt drie uur, meer is er niet te doen.  En dan op tijd opstaan wanneer het zondag is geworden, al gaan we dat dapper aan onze voeten vegen deze keer, eens lekker uitslapen denk je dan en je hebt maar amper zo lang geslapen als anders, niks meer, eerder een uur minder als je er snel weer uit bent in de morgen !  Het zal misschien een dag worden om ook op de middag even een dutje te doen om die schade in te halen, al is dat normaal gezien niet echt mogelijk want je normale ritme is dan verstoord en dat voor meer dan één dag !  Maar we slaan er ons wel weer doorheen, ik wens iedereen nog een fijne zaterdag toe en maak er een mooi weekend van, vergeet vooral niet te genieten van alles wat je maar kan.  Groetjes.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!