Zondag, een dag om te rusten . . . !

 


Valentijn is nog maar pas voorbij en nu duiken er al vlinders op, ook al is de zomer nog ver weg en van een lente kunnen we alleen nog maar dromen, al is die niet meer zover van ons verwijderd.  Wanneer het zover is en ze duikt op dan herleeft weer iedereen maar voor nu toch ook wat kleur brengen in ons leven, het mag en  het kan ook, eender waarmee je dat doet !

Geniet nog van jullie zondag zoals ik ook wel ga doen, iets lekker eten, je eens zelf goed verzorgen met eender wat dan ook en de dag kan al niet meer stuk !  Groetjes.




Reacties

  1. ook voor jouw een mooie zondag Chrisje , ik kwam eens lezen , en merk dat je heel bezig bent geweest --- je tuin-- nog wat geduld , maar zal mooi worden , altijd groen ! hier doe ik IETS ? maar geen grote dingen hoor , dat lukt niet meer ---- de jaren laten zich voelen -- maar ik ben nog bij --- dus mag niet klagen , alle gebreken zijn " sleet " hahha veel liefs van ani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik veronderstel dat het bij jullie ook carnaval is of niet? Als het op feesten aan komt dan kennen ze er hier wat van en het moet altijd met schieten op het strand of vuurwerk gaan ... horen en zien is hier in hahaha. Ik hou er ook van om overal die carnavalsgekte te zien maar zelf doe ik er niet aan mee dat verkleden en zuipen en zot doen moet niet meer op onze leeftijd hé . Alles op zijn tijd en laat het jong volkske maar genieten. En inderdaad dan gaan we rap naar Pasen toe en dan zullen we weer al thuis zijn. de tijd vliegt en hoe ouder we worden hoe sneller!!! Binnen 10 dagen mag ik ook weer een perron opschuiven!! Maar eerst genieten van de rust en de zon die er vandaag precies meer zal zijn dan de vorige dagen.

    Nog een hartelijke groet en houd je gezond hé!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!