Vrijdag en laatste dag van de werkweek voordat het Kerstmis is . . . !

 


Passend in de Kersttijd is de afbeelding niet echt, maar het wijst er wel op dat we een weekend tegemoet gaan !  En ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier lagen er vandaag een aantal kaartjes in de bus van vrienden en kennissen, eentje daarvan heeft me getroffen ik laat het hieronder ook nog eens zien !

Vandaag nog even op pad gaan om wat mondvoorraad aan te kopen, ook wanneer het geen feestdag is heeft een mens allerlei spullen nodig om wat verder mee te doen en daarvoor ga ik dan ook vandaag nog zorgen.  'k Heb op voorhand mijn lijstje al wel geschreven en ik zal wel weeral iets zijn vergeten ook maar dat kan in de dag erna ook nog worden aangeschaft, pas op, we zitten nu in de Kerstperiode en misschien zijn de regelingen in het warenhuis ook veranderd, daar moet ik toch even op letten wanneer ik aan de kassa kom, tenminste als ik ook dit weer niet vergeet.

Eindelijk gaat het met mijn weer de goede kant uit, ik heb toch al wat gestofzuigd maar het poetsen dat ik nog dacht te doen dat is nog niet gedaan maar daar is vandaag ook nog tijd voor, we zien wel hoe dat allemaal verloopt.  Want het is dan toch zo'n donker weer met die regen en alles dat erbij komt zien en dan heeft een mens geen zin om alle licht aan te steken om toch maar goed te kunnen zien wat je gepoetst hebt, ik zag het niet meer zitten gisteren toen ik thuis kwam van de kapper en ik in de zetel was beland, mijn hoofd stond er nog niet naar en dan is het misschien wel beter dat je het niet doet, je zou je anders kunnen pijn doen door bepaalde werkjes uit te voeren die niet echt willen vlotten.  En pijntjes met deze dagen kan je missen als kiespijn !

Dus hier komt dan mijn afbeelding van het kaartje dat ik kreeg, schiet niet op de pianist wanneer het niet echt goed is gefotografeerd, veel beter lukte het me niet omdat er anders wat nare schaduwen over het beeld te zien waren, heb ook geprobeerd met mijn gsm maar doordat je het licht moet aansteken in huis dan krijg je soms van die rare vegen in de kleuren die niet echt mooi te noemen zijn !

Jammer genoeg is die afbeelding niet gelukt en zal ik proberen van in de volle dag eens een beeld ervan te schieten, ik wist het dat het moeilijk zou worden om dat juist te krijgen en ja, dan is het maar even wachten.






Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!