Dinsdag, een eerder rustige dag vandaag . . .

Een heel fijne dag voor iedereen, geniet ervan, zelf ga ik dat ook proberen al begon die dag niet zoals ik het verwacht had. Ik was zinnens om naar de stad te gaan maar dat zal ik maar beter even uitstellen tot later. Ik vond namelijk mijn mobibkaart niet dadelijk terug en na wat zoekwerk was de tijd die ik dacht te nemen om dat allemaal te doen, ook al begonnen en wordt het dan maar uitstellen tot een week of wat later, kan ook best, het is niets dringend dat moest gedaan worden. Ik wou gewoon even van een halve dag naar Aarschot te trekken om eens te zien of ik daar nog wat zou kunnen aankopen van kledij, mijn oude spullen ben ik aan het opruimen en ik wil dan wel dat mijn kast ook terug ietwat wordt bijgevuld, niet echt aangevuld maar wel dat er iets nieuw komt in de plaats van de oude en zo goed als versleten spullen. 
En dan begint dat dus slecht en dan doe je alles beter wat op het gemak, ik wou snel klaar staan om te vertrekken met de bus, mis poes dus maar ja, nu heb ik weer tijd voor wat anders, ik moest ook nog iemand spreken over bepaalde dingen en dat kan dus ook weer niet omdat ik die mensen die ik nodig had, niet kan spreken. En ik kan het ook op mail zetten, dat weet ik wel maar ik spreek liever toch wat van mens tot mens, goed overeenkomen met je buren is van groot belang, zo blijft alles wat binnen de perken en kan er snel worden ingegrepen wanneer er wat mis zou gaan.

Ach ondertussen kan ik al wat mailen naar hier en daar, dan is dat ook weeral gedaan, mijn krant van gisteren moest ik nog lezen, ook die van vandaag dus ja, daar kruipt dan toch ook weer wat tijd in en tegen dan is het bijna tijd om te gaan middagmalen, al moet dat ook nog worden klaar gemaakt, voor een groot deel toch, ach, even genieten van een rustige dag is ook eens goed.  Ondertussen werd er al een nieuwe kaart aangevraagd, een kopie dus wel van de vorige, want ik heb er voor betaald en dat blijft er dus op staan, ja, het kan verkeren, ooit moest het wel weer eens voorvallen dat ik ze zou kwijt spelen, meestal draag ik daar wel vrij goed zorg voor maar ge kent dat hé, je stapt de bus op en gebruikt ze maar wat doe je er daarna mee, gewoon in je zak steken of op de plek waar ze thuis hoort.  Onderweg naar huis toe even een zakdoek nemen en wanneer die erbij zit kan die zo gewoon mee uit je zak worden gehaald en vallen op de grond waar je voorbij bent gegaan en dan is ze foetsie !  Ik hoop alleen maar dat ze niet misbruikt in ondertussen want dat kan ook best wel zo zijn, alleen hoef ik mijn hoofd daar niet over te breken, wanneer ik een nieuwe heb wordt die oude toch onbruikbaar voor wie ze mocht gevonden hebben !

Ik heb me erin geschikt om even rustig me bezig te houden, dat wil zeggen dat ik in de namiddag wel eens naar het warenhuis wil gaan om gewoon blauwe vuilzakken mee te brengen, tenminste als er nog zijn, want dat kan ook voorvallen dat ze zonder zitten.  Meestal breng ik ze daarvan mee, zijn er geen meer, dan is het jammer genoeg want ik heb weeral een boel spullen liggen in mijn kartonnen doos die daarin een plaats moeten vinden, ach, een mens heeft tegenwoordig zoveel afval, zeker als alles gewoon wordt verpakt, handig, ja dat wel moet ik erbij vertellen maar je hebt er ook veel afval aan en dat zint me niet echt, soms dan denk ik : doe nu eens wat meer moeite om iets verder te gaan om die zaken aan te kopen en koop ze gewoon in wrak, dus losse stukken, veel beter maar die moet je ook wel in bepaalde verpakkingen vervoeren eer het zover is dat je ze kan gebruiken bij je thuis.  Hoe doe je dat dan ?!

Nu dus nog even die kranten doornemen en daarna zal de rest van de dag wel rustig verder kabbelen, al moet ik nog een moeilijkere opdracht uitvoeren : mijn nieuwe tvbox gaan installeren, weer iets waar je je hoofd kan beginnen pijnigen !  Ach, ik  hoop dat het niet zo moeilijk is allemaal zoals ik het nu bekijk maar ja, iets nieuw vraagt steeds wat aanpassing maar het went wel snel hoop ik, daarna zijn we weer voor een tijdje gerust.

Nog een fijne dag wens ik iedereen toe, geniet van je dagje, ook al was het in het begin misschien wat moeilijker, nu is dat weeral terug voorbij en kan je verder gaan zoals je ziet, het zonnetje schijnt en dat maakt je dag toch ook weer wat beter, is het niet ?!  Groetjes.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!