Zondag, laatste dag van juli.


Een heel fijne zondag voor iedereen, ik zet hier een afbeelding van twee croissants op een bordje maar dat soort van ontbijt is aan mij niet echt goed besteed, beter nog gezegd; ik zal het zelden of nooit eten !  Wat ik dan wel eet is een boterhammetje met mager vlees, een bord met aardbeien en blauwe bosbessen samen met een flinke toef platte kaas.  Ik vergeet er nog bij te vertellen dat ik bij die boterham ook nog een drietal stukjes, reepjes dus, van een paprika mee naar binnen speel, lekker zoet.  Een gezond en uitgebalanceerd ontbijt dat iedereen goed doet.  Je kan ook best een appel eten bij het ontbijt met nog andere fruitsoorten, kies maar uit.  Je moet er wel voor zorgen dat je trage suikers, samen met die fruitsuikers wat in balans zijn en dan heb je een halve dag geen honger, beloofd, tenzij je heel wat energie verbruikt natuurlijk, dat is wat anders.

Geniet nog van jullie zondag en terwijl ik dit hier net neerzet vallen er wat druppels water uit de wolken hierboven, krijgen we zo een dag waarop het wat gaat miezeren, of wordt het werkelijk een regenbui ?!  Alle water is echt wel welkom, overal wel denk ik dan zo, maar niet overdrijven met water want de grond is zo droog en hard dat die niet dadelijk al dat water kan opnemen.  Alleen dit beetje zal niet voldoende zijn om die droogte tegen te gaan, alles snakt naar water . . . overal . . . !





Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!