Zaterdag en een heel fijn weekend !

 


Voor iedereen een heel fijn weekend toegewenst en geniet maar ervan zodat je na het weekend weer fris en monter kan verschijnen op het blog, ook ik ga dat doen en nu even uitblazen en zoals altijd weer wat opruimen en zorgen dat heel het appartement niet te warm aanvoelt !

Zorgen jullie maar dat je goed bent uitgerust want ook de komende dagen na het weekend zijn weer heel warm zo warm zelfs dat ik weet dat ik die dagen me rustig hier binnen zal houden.  De warmte is er voor mij wat te veel aan al kan ik daar meestal wel redelijk goed tegen maar vanaf nu wil ik me toch uit de zon wat weg houden omdat ik het niet echt goed meer kan verdragen, ik krijg dan ook vaak jeuk en dat is geen goede raadgever, die doet je dingen doen die je eigenlijk niet wil doen zoals krabben en dat is niet zo gezond, je beschadigt je eigen huid ermee en dan kan je zeker best uit de zon blijven.  Een goede raad is veel waard maar ik kan me er maar beter aan houden dan het te moeten uitzweten !

Groetjes en hou jullie vooral veilig en gezond nu dat ik hoor dat er ook weer corona is vastgesteld bij onze oudste dochter !  je kan nooit voorzichtig genoeg zijn !




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!