Woensdag . . . vandaag naar de kapper !


Vandaag naar de kapper, leuk als er weer een stukje van je haar wordt afgeknipt, dan voelt dat dubbel zo fris en dat zullen we deze dagen wel nodig hebben zeker ?!  Alleen is het op het warmste van de dag dat ik moet gaan, na de middag dus, tenminste dat denk ik toch, snel even gaan controleren of we dat juist hebben !  Ja, ik ben de eerste na de middag, dat meen ik toch want nooit is er iemand voor mij, ofwel wel iemand die het haar laat kleuren, daar zijn ze dan al mee bezig en dan ben ik de tweede na de middag maar mijn haar is maar wassen, knippen en brushen zodat ik snel gediend ben.  Al blijft mijn haar dan nooit goed liggen omdat ik steeds zweet tegen dat ik weer terug thuis ben aangekomen en dan valt dat vrij snel weer plat.  Maar geen nood, met die warme dagen sta je toch vaker onder de douche dan anders en dan kan dat ook maar weer eens in de plooi worden gelegd, of de dag erna, we zien wel waarin we zin hebben !

En hopelijk worden de volgende dagen wat milder van warmte dan de dagen die nu pas voorbij zijn, voor mij hoeft dat allemaal niet, ik zie graag de zon schijnen maar wanneer ze niet zo alles zou opwarmen dan ben ik ermee tevreden maar ja, dat is tegenwoordig de gang van zaken zeker, de opwarming van de aarde, het is bezig maar we hebben er nooit oren naar gehad en er zijn nog steeds mensen die het ontkennen maar ja, die doen dan voor mijn part maar verder zoals ze steeds bezig waren, ik denk er het mijne van en dat is mijn goed recht !

Iedere dag is het nu ook bloemen en planten gieten met het water dat er beschikbaar is en daarna ja, ga ik me in de zetel in de schaduw zetten op ons terras, de zon schijnt daar dan toch al niet meer, ze gaat veel sneller dan gedacht schuil achter de muur die onze zijmuur is en dat is goed zodat je op je terras kan gaan zitten.  Maar het zou van de andere kant ook wel goed zijn dat je nog de avondzon zou hebben, dat is een zon die deugd doet maar die je meestal niet meer doet zweten als je daar wat in blijft zitten !  Ach, je kan niet alles hebben, het heeft zijn voor- en zijn nadelen.  

Ik wens iedereen nog een fijne woensdag toe en maak er ook een mooi dag van met zon maar ook met iets meer moed als de vorige dagen om er weer in te vliegen, al zal het voor de meeste mensen nog wel de kat uit de boom kijken worden zeker en afwachten wat de laatste dagen van de week zullen brengen !




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!