Donderdag, nationale feestdag in België.





Een heel fijne donderdag voor iedereen en geniet van onze nationale feestdag, een vrije dag en misschien ook even een dag om alles weer te laten afkoelen na de warme dagen die er toch waren !  Misschien ook even wat meer relaxen dan anders en ja, je kan er ook een mooie dag van maken tenzij je ziek bent geworden, corona of ook nog gewoon wat last van je ingewanden, het kan allemaal met zulke temperaturen.  

Alleen wens ik iedereen een mooie dag toe en geniet van deze vrije dag zodat we weer fris en monter het weekend kunnen tegemoet gaan, het was een week met uitersten maar misschien moeten we daar leren mee omgaan en heel misschien is dit wel het nieuwe normaal dat we nu hebben gehad en komt het de volgende jaren wat meer voor dan we gewend waren.

Voor straks wens ik iedereen en gezonde nachtrust toe en hopelijk koelt het weldra toch ook nog eens af zodat we weer goed kunnen slapen, ikzelf kon op maandagavond de slaap maar niet vinden, niet dat ik wat had gedronken of gegeten of zo maar gewoon van de warmte die in je lichaam zit denk ik dan zelf.  Na een uurtje puzzelen kwam de slaap wel maar niet van harte, ik had wel ondertussen een pijnstiller ingenomen omdat mijn rug weer wat opspeelde, raar toch dat dit steeds met heter weer is en ook bij onweer en dergelijke.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!