Dinsdag . . . krijgen we zon of ook regen ?!

 


Of we vandaag ook mooi weer krijgen, vroeg ik me dus af, zal de zon schijnen, gaat het regenen, allemaal vragen die doorheen mijn hoofd spoken.  En waarom zal je dan vragen, wel ik dacht één van deze dagen nog eens op pad te gaan, ik ontbreek nog wat in mijn garderobe en nu wil ik gaan terwijl het mooi weer is, mocht het regenen zal het met de paraplu zijn maar ge weet : ik heb geen zin om te winkelen met een paraplu in mijn handen !  Dus daarom vroeg ik het me af . . . !

Wat ik wil aankopen : een short om te beginnen, eentje zoals ik reeds in mijn bezit heb maar ik heb er nog een andere gekocht ook en net die moet het niet zijn, ik wil er eentje waarvan de broekspijpjes niet aanpassen aan het been, ik wil dat het los zit aan mijn lichaam en zeker dan aan die benen.  Om mee te wandelen is die andere echt wel prima te noemen, ze komen tot een vijftiental centimeter boven mijn kniegewricht en net dat vind ik goed als je stapt, dan zijn die bovenbenen wat beschermd tegen eventuele aanvallen van teken, alleen de achterkant van je knie is dan nog wel kwetsbaar maar toch is dit een handige lengte voor mezelf.  Dus voor mezelf net die andere, ik weet waar ik ze kan krijgen en nu hoop ik dan ook maar dat ze er nog zijn, mocht dat niet het geval zijn dan vraag ik of ze nog ergens in een andere winkel wel zijn en of ze die naar Leuven kunnen laten zenden.  Toch ook een oplossing en ik ben ermee gered.  Ik heb nog wel enkele andere shorts maar die zitten toch niet zo lekker als deze soort, ze hebben boven een gebreide rand en daarin zit dan tegelijk ook de "rek", wat geen echte rek is maar genoeg aanpast om ze niet te verliezen !  en dat knelt ook nooit, daar heb ik vaak last van en van deze heb ik dat dus niet !

En verder zoek ik nog iets wat kan dienen als vestje maar eigenlijk maar een bloesje is zonder sluiting, zo zag ik het toch voor mij, alleen weet ik niet of ook die maat nog beschikbaar is, ik had het wel eerder mogen aankopen maar we zien wel, anders moet ik maar op zoek ergens anders.  Dan heb ik hier nog een paar bonnen liggen van een bepaald merk en ja, ook die wil ik te gelde maken zodat ik ook daarvoor nog iets mooi kan nemen.  Niet dat ik dat dringend  nodig heb maar als je nu nog langer wacht dan zijn alle mooie dingen er vast en zeker reeds uit, toch voor mijn maat meestal.  Maar ik kan het nog altijd proberen en wie niet waagt niet wint en verder, zullen we moeten afwachten wanneer ik zal gaan, op woensdag vind ik het niet zo interessant omdat er dan meer schoolkinderen op de bussen zitten maar toch, we zien wel.

Ik probeer dan ook telkens in de voormiddag te gaan en vlak na de middag terug thuis te zijn zodat ik daarna nog wat kan klaar maken om te eten als middagmaal.  Maar dat is echt geen must, ik probeer het wel altijd te doen op die manier omdat dat nog steeds het gemakkelijkste is en je tegen de namiddag weer rustig thuis kan doorbrengen, met wat wassen en dergelijke.  Zodat ook die nieuwe stukken de dag erna weer kunnen gestreken worden en opgeborgen in de kasten.

Dus wat ik zal doen weet ik nu nog niet, ik laat het later wel weten wat het is geworden en ook of ik alles mee heb gebracht wat ik dacht aan te kopen.  Geniet nog van een fijne dag en maak er ook een mooie dag van, voor mij zal hij zeker dat zijn als ik weer met mijn schatten naar huis ben gekomen !




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!