Zaterdag, weekend en zonnig . . . meer moet dat niet zijn !!!

 


Als vandaag de zon dan ook nog van de partij is dan ben ik heel dik tevreden, ze geven mooi weer, dat het dan in het weekend ook nog maar eens mooi weer is, zodat iedereen die thuis is ervan kan genieten !  Voor mij is het eenvoudig, ik ben iedere dag wel thuis, tenzij ik weg ben om de ene of andere reden natuurlijk, dat kan gewoon winkelen zijn en dat kan ook om gans andere redenen zijn !  

Gisteren ben er in de namiddag nog ingevlogen, in het werk, al had ik op donderdag ook al heel wat gedaan maar dat was  winkelen en daarna weer alles geprobeerd op orde te zetten, te wassen en te drogen en stofzuigen, kent ge dat, zeker als er wat volk over de vloer is geweest of wanneer je met stoffen en wassen en dergelijke bezig was ?!  Ik kan het dan moeilijk verdragen als er wat stof ligt, al ligt er nog wel wat op de kasten, maar veel zal het zeker niet zijn, dus ja, ik deed maar verder totdat het gedaan is, met het resultaat dat ik donderdag in bed ging en dadelijk de slaap heb kunnen vatten ook al was ik moe, maar zalig moe eigenlijk, gewoon omdat je er eens gans uit was en je kon uitleven door allerlei spullen mee te brengen, geen dure stukken maar wel mooie en dat is wat telt.  Als je naar huis komt met een voldaan gevoel dan is het goed geweest voor mij, het is net alsof wanneer je iets heel lekker op je bord hebt gekregen, ook al waren de porties niet zo heel groot, het doet deugd aan je hartje en dat is wat telt, het geluksgevoel komt dan ook wel . . . !

Verder heb ik gisteren dus nog opgeruimd ook nog, heb rondgelopen dus, zat eerst even buiten maar ja, dan roept dat wasmachine weer en als het dat niet is dan is het een droogkast of nog de wekker voor als ik thee heb gezet, ook dat is mogelijk hé !  Dat had ik dus allemaal vandaag aan de hand, ook nog een half uur op zoek geweest naar waar ik die crème had gezet waarmee ik mijn nieuwe handtas moest insmeren.  

Inspuiten tegen het vocht en vuil dat er mogelijk kan op komen, dat had ik reeds gedaan ook de schoenen waren onder handen genomen en toen opeens dacht ik eraan : ik heb immers een speciale schoendoos staan die je makkelijk kan gebruiken om alles in op te bergen.  En ja, toen ik in die kast ging zien, toen lag dat flesje daar bovenop, dat  was gelukkig dus al gevonden.  En ik maar overal gaan zoeken tot in de badkamer toe, want ja, ik had opgeruimd maar ik was met een deel spullen naar de kamers getrokken en had ook nog wat in de badkamer kledij opgehangen om te drogen, ik heb dus echt gisteren niet stil gezeten, al was dat tussendoor ook wel toen de zon op de middag volop scheen.

Van het lawaai zullen we misschien deze avond wat meer last hebben, als ze die asfalt gaan gieten zal het wel rustig zijn maar machines maken ook lawaai en als het niet meer met zich meebrengt als dat afschrapen van de bovenlaag, dan kan ik wel doorslapen, heb het vorige nacht toch ook gedaan en was goed uitgerust maar wel vrij vroeg wakker.

Nog een heel fijn weekend wens ik iedereen toe en geniet nog van de zonnestralen, het doet deugd om weer buiten te kunnen zitten, ik verlang er iedere dag naar al kan je niet iedere dag ervan genieten . . . want ze schijnt niet altijd !



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!