Zaterdag en weer enkele lentebeelden . . .

Voor iedereen een heel fijne zaterdag toegewenst en geniet maar van de beelden, ik maak er niet zoveel meer omdat er ook niet zoveel te zien is eigenlijk maar wanneer er eens een andere gelegenheid zich zou voordoen wil ik daar ook wel weer mijn werk van maken, al is het nu allemaal alleen te doen . . . én te voet ook nog !

Ik maakte gisteren een wandeling van een dikke twee uren, ik heb alleen in de omgeving rond gelopen en gewandeld, ook even op een bankje gezeten maar niet lang, heel even toen ik naar de Lelie toe ging, en de Lelie is een WZC in het centrum van Wezemaal.  Dit uitstapje had ik echt wel nodig



Hier zie je een beetje uitgevergroot, hoe de bloempjes eruit zien, ik wist zelf niet dat er ook bij waren met rood/oranje meeldraden, dat krijg ik nu pas in het oog, of is dat toch nog een andere soort dan ?!  Ik meen dat alleen de pas uitgekomen meeldraden zo fel zijn gekleurd.




Speenkruid staat ook overal waar het ietwat nat is, tegen de Losting aan staan er een paar en aan de overkant in het struikgewas naar die hogere berm toe staan er ook nog wel wat, echt veel zie je ze daar echter niet wat ik ietwat spijtig vind, maar wel weer goed voor de ondergrond, die is dan niet zo nat als eerst wel gedacht !


Deze rij geknotte wilgen staan nu mooi weer te pronken met de scheuten van vorig jaar die erop zijn gegroeid, weldra staat alles weer mooi groen.  Hier in een deel van een fietssnelweg, ik wandel er graag omdat het daar meestal zo rustig is, je wordt niet gestoord door auto's !


Deze witte bloempjes zie je vaak staan in een eerder wilde omgeving, ze geven het geheel wat kleur, samen met het jonge groen dat overal weer volop naar boven komt.


krokussen staan hier ook in het gras tussen de delen waar er urnen kunnen in bewaard worden van de overledenen, alles ademt lente uit, mijn echtgenoot ligt daar uitgestrooid waar de paasbloemen langs deze zijde zo fel in bloei staan !


Hier in de buurt van deze zuil heeft mijn echtgenoot zijn laatste rustplaats gevonden, zijn naamplaatje hangt opzij aan de zuil.


Hier ben ik vertrokken om te wandelen, hoe mijn beelden nu echt omgekeerd hier zijn gekomen weet ik niet, of eigenlijk wel maar niet in die volgorde werden ze geplaatst wil ik zeggen !  Gesneuvelde bomen met de wind, ik weet het niet, heb er eerder echt niet opgelet maar zo lijkt het wel . . . ?!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!