Maandag, een nieuwe week en wat kouder weer ?!

 


Aan iedereen een heel fijne week toegewenst.  En zijn jullie uitgeslapen na de overschakeling naar het zomeruur, ik nog niet helemaal eigenlijk maar dat komt wel, alles vraagt tijd om weer aan te passen.

En zondagnamiddag werd gelukkig ook nog zonnig, al zat ik wel weer eens met papieren bezig allemaal.  Wil dat lukken dat ik niet alles terug vond maar volgens mijn papieren had ik dat vorige keer ook niet gevonden, en toch weet ik heel zeker dat die facturen er geweest zijn, jammer maar helaas als ik ze niet vind natuurlijk !  Ik ga er mijn hoofd niet meer over breken, ze zijn er in ieder geval geweest, ik had er beter dadelijk een kopie van gemaakt en ergens opgesloten in de safe of zo.  Zouden ze dan nog wel te vinden zijn geweest, ik twijfel eraan, als er mensen ze in handen hebben gehad kan er altijd wat van verdwijnen . . . ook bij mij !  Net zoals ik in de week gewoon naar een flesje zocht dat ik pas had aangekocht en wou opbergen . . . toen ik erop uit kwam dat het boven op de doos lag waar ik het had willen in opbergen !  Ja, ook ik vergis me soms al wel eens, het is alleen nog wat erger geworden na het overlijden van de echtgenoot, ik weet soms echt niet meer waar mijn hoofd staat, zeker niet als ik wat veel met papieren aan de slag ben geweest.

Iets op de computer doen dat lukt me nog altijd vrij goed, al hoewel ik gisteren ook wel even in de knoop zat.  Ik wou iets uitprinten waarvan ik een factuur had gevonden tussen de mails die ik had opgeslagen in een afzonderlijke map, en dat papier wou er maar niet doorheen gaan, het stropte onderweg en ja, hoe krijg je dat er dan weer uit zonder dat je ergens wat stuk maakt ?!  Snel die handleiding opgezocht op internet en toen vond ik een tip die misschien wel kon helpen, dus dat geprobeerd maar toen lukte het me nog altijd niet zoals ik het wou hebben !  Heel voorzichtig onderaan gaan kijken naar die printen er ja, daar zat nog een flinter papier tussen ergens, ook dat eruit gehaald . . . en wonder boven wonder, hij werkte weer, gelukkig maar, ik begon al te zweten.  Maar dat was niet alleen van dat zoeken naar een oplossing, ondertussen was de zon ook zo fel geworden dat ik daarvan eerder begon te zweten, ja, het kan verkeren, wie zei dat ook weer, Bredero zeker, schrijf ik de naam nu goed, geen idee eigenlijk !

Nadat ik nog eens wat pagina's had gecontroleerd op de computer van lijsten die ik had opgevraagd, toen zag ik hier en daar toch nog wat staan wat ik erbij kon zetten op mijn lijst.  En dan alles maar doorsturen naar waar het terecht moet komen, 5 bijlagen is niet weinig maar gelukkig gaat dit ook zo allemaal.  Ik hoop dat het resultaat zal opleveren al twijfel ik er serieus aan . . . we zien wel !

En zo was mijn zondagnamiddag er ook weeral aan, ik ben wel eens buiten geweest maar ik zit met wat keelpijn eigenlijk, heb ik ook die heesheid van onze familieleden gekregen die één van de vorige dagen hier zijn geweest, geen idee maar zou best kunnen, in ieder geval klink ik wat schor eigenlijk, daarom bleef ik maar binnen bezig en zo ging de zondag ook voorbij !

Nog een heel fijne maandag, geniet ervan, profiteer nog van wat zon misschien en voor de volgende week toch wel een vestje bij voorzien als je naar buiten wil !



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!