dinsdag . . .

 


Een heel fijne dinsdag wens ik iedereen toe en zoals de voorspellingen voor vandaag zijn zouden we regen gaan krijgen of hebben, eender hoe je het bekijkt !  Of dat ook zo zal uitwerken weten we nooit op voorhand, ook dit logje zet ik meestal op voorhand klaar, verandert er ondertussen wat aan de weersomstandigheden dan heb je dat niet altijd in de hand !

Zelf zou ik weer eens willen een wandeling maken maar dat zit er niet in wanneer het geen mooi weer is, dan begin ik maar te strijken zeker !?  Veel is dat ook weeral niet maar het moet wel gedaan worden tussendoor.  Zo heb ik al dadelijk wat te doen in de morgen maar ik probeer die morgen steeds voor te behouden om te gaan winkelen en als dat niet nodig is dan doe ik in huis snel wat er moet gedaan worden, het kan ook zijn dat ik dan al de strijk gedaan heb voor dat het middag is.  Maar meestal stel ik zulke dingen uit tot in de namiddag.  Ook moet ik in die ene kamer nog eens degelijk alles met nat afnemen, ook de kasten, zodat ze weer fris en vrolijk eruit zien, er ligt daar vaak wat stof op, gewoon omdat ik daar de was op vouw en dan ook strijk, dus ja, dan is dat daarna wel erg nodig ook.  

En daar staat nog een grote kartonnen doos om bepaalde dingen in te leggen die ik wil weg doen, dus ja, we zien wel wanneer er eens wat tijd meer over is om daaraan ook te beginnen, hier hangen nog wat mantels die weg moeten maar die zijn in leder en in pels dus ja, wat vang je daarmee aan.  Het zijn overblijfselen van mijn schoonmoeder, van mijn echtgenoot, spullen die we toen niet hebben van de hand gedaan en die hier nu ook nog mee verhuisd zijn toen we hier kwamen wonen !  'k Heb zo hier en daar nog wel wat spullen die ook moeten opgeruimd worden en die ik niet bij het gewone vuil kan doen, ook dat moet eens weggewerkt worden allemaal.  Een appartement is niet zo groot en om daar nu voor alles een plaats te houden is het ook niet echt geschikt.  Maar het zelf weg brengen kan ik ook niet dus hang je steeds af van anderen om dat gedaan te krijgen.

Zo wil ik ook nog eens gaan winkelen, ik kan dat zelf op bepaalde plekken wel maar ik stel dat nog maar even uit kwestie van af te wachten wat het weer zal doen tegen april.  En dat is telkens zo echt wel een vraagteken, dat doet me eraan denken dat ik best die blauwe mooie vest die ik eerder kocht, eens zou passen, die is nog niet zoveel gedragen maar daar wil ik iets passend bij vinden, dat zal wel niet moeilijk zijn maar toch, ik wil ook nog wat zomers kopen ook zodat ik niet steeds in short en bloes hier rond loop in huis.  Als ik wat opgekleed wil zijn dan is een kleedje wel iets wat ik zou willen, al zie ik mezelf daar niet echt in rond lopen, maar ene mooie lange broek met mooie bloesjes, ja, dat is wel eerder wat ik zou willen, we zien wel of we iets vinden als ik op pad ga ?!  Zo zie je ook maar weer dat ook bij mij de lentekriebels zijn aangekomen, niet gemakkelijk als je daarmee begint.  Ach ook dit zal wel los lopen, het is me anders ook gelukt om iets degelijk te vinden en ik zal dat nu ook wel doen.

Dus als ik hier eens wat minder heb geplaatst op mijn blog, dan ben ik heel waarschijnlijk op pad om wat nieuw aan te kopen, of ik ben andere oorden aan het verkennen.  Ja, nog zoiets, in het warenhuis hier in de buurt waren in de week niet meer de gewone flesjes chocoladesaus en ook de bresiliennenootjes waren andere, of wel hebben ze die ergens anders gezet maar die staan meestal samen in het rek waar alle toebehoren staan om op ijs te doen, sausjes en gekleurde bolletjes en dergelijke die kinderen ook graag hebben.  Ik vond daar gewoon mijn gading niet tussen en dan ga ik een stapje verder moeten stappen naar een ander waren huis niet zo ver hier vanaf maar wel aan een drukkere baan gelegen.  Maar ik zie wel wat ik daarmee doe, als het niet regent is dit allemaal vast en zeker goed te doen en om nu wat verder te gaan voor producten die je steeds hebt gebruikt, wel daar draai ik mijn hand niet voor om, alleen zorgen dat ik mijn grote zak op wielen toch maar meeneem, je weet nooit wat je daar nog ziet staan dat je ook wel kan gebruiken bij alles en nog wat !

Nog een heel fijne dinsdag wens ik dan ook iedereen toe en nu ga ik toch eens wat zorgen om op de middag nog wat te eten te vinden, het is wel in huis hoor maar ik moet toch ook zorgen dat er aardappelen geschild worden en dat de soep wordt opgewarmd en daarna doen we wel weer verder !  Geniet van je dag en laat die niet vergallen door de mogelijke regen die we vandaag ook te zien krijgen !



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!