Maandag . . . een pijnlijke rug en therapie ?!


Om de week toch vrolijk te kunnen beginnen zetten we hier maar wat bloemen en bosfruit neer, alles is goed om onze dag ook zo te houden maar dat valt nog te bekijken wanneer je pijn hebt.

Zo voelde ik al een hele tijd steeds wat last op een bepaalde plek maar die kwam en ging, telkens als ik wat gewandeld had stak ze soms ook al de kop weer op maar nu met dat voorval in de voorbije weken, zal dat er niet beter zijn op geworden en nu voel ik het zo fel dat ik op vrijdagavond niet kon slapen, dan maar een pijnstiller genomen om ook dat vervelend gevoel van knagen weg te werken.

Op zaterdag was ik op de middag rustig in de zetel gaan zitten en zou bijna in slaap zijn gevallen toen ik op een moment dacht : moest ik me nu niet gedoucht hebben ?! Waarom ik net daaraan dacht weet ik niet maar ik was een beetje verward wakker geschoten, al sliep ik niet echt maar was met mijn gedachten ergens anders.  En ik schrok, oei, ben ik nu reeds op zondag hier bezig en moet ik straks mijn haren niet doen en zo verder ?!  Ach neen, het is maar zaterdag, viel me dan weer te binnen, ik had op de kalender dat vierkantje te ver geschoven en toen ik keek schrok ik want dat stond nog op vrijdag, en ja die was heel zeker voorbij !

Ook kan je wel eens je vergissen in de dagen zoals ze komen en gaan, dat heb ik vaak aan de hand wanneer ik iets anders doe dan dat wat ik gewoon ben en dat nadenken over welke dag we hadden is niet normaal voor mijn gevoel maar dat was de laatste weken ook niet echt helemaal in orde met alles wat er hier aan de hand was, je zou van minder er eens naast slaan!  En ja, ik was daarna wel weer zeker van welke dag we hadden en hoe het verder moest allemaal.

Nadien ben ik hier weer aan de computer gaan zitten om wat op te zoeken, ik wil me ook laten behandelen aan mijn rug als dat nodig is en ik denk dat het hoog tijd is dat er wat wordt aan gedaan ook.  Ik zie er hier iemand tussen staan die me bekend is maar daar durf ik nu echt niet naartoe gaan, ik weet niet hoe ze haar werk doet en of ze gaat uit werken maar ik herkende de naam en het adres en dat zei genoeg.  Misschien heb ik het wel mis en kan dat meevallen . . . maar een buurvrouw je laten behandelen, ik weet het zo niet, ik hou het op mensen die reeds een tijdje in die branche werkzaam zijn, die hebben meestal meer ondervinding maar dat neemt niet weg dat ik het wel mis kan hebben ook.  Geen probleem ik ga waar ik wil en ik ga even verder van huis weg, al is het geen kilometer ver van hieraf, dus dat valt wel mee.  Die wandeling is ook goed om wat meer beweging te nemen ook, al zit ik hier nog wel even vast om adressen te schrijven en dergelijke, ik weet nog goed wat te doen dus !

En verder hopen dat die pijn dan maar wegebt zeker, op hoop van zegen, en daarna ook nog verder werken aan andere delen van mijn lichaam, ik heb alles veel te lang uitgesteld en nu moet ik daarvoor boeten natuurlijk.  Maar er is toch al een begin en ik hoop dat dit ook zal meevallen.

Nog een fijne dag wens ik iedereen toe en hopelijk wordt het ook een mooie dag, al heb ik geen idee wat de voorspellingen zijn, afwachten en zien of het mooi weer is of niet en daarna ons aan de situatie aanpassen, dat is nog steeds het beste.  Het kan hier van het ene moment op het andere veranderen en voorspellingen zijn ook maar wat ze zijn : voorspellingen !




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!