dinsdag . . .


Of het deze morgen ook gevroren was, zou ik niet kunnen zeggen.  Ik heb gewoon niet zo goed opgelet en alleen aan de brievenbussen zie je wel dat het gevroren heeft, aan de rest zie je het hier weinig, of het moest nog wat harder vriezen, dan zou het gras wel wit kunnen zien maar zo erg is het hier nog niet.  Het is wel alles wat nu buiten staat of slaapt zoals een aantal wagens, die zijn snel bedekt met een laag ijs wanneer het even gevroren heeft of wanneer het gewoon rondom het vriespunt is tijdens de nacht en vroege morgen.

Gisteren was de eerste dag dat ik me weer wat beter heb gevoeld na mijn derde prik.  De vorige dagen was ik nog vaak zo moe maar dat is vandaag wel gebeterd.  En of ik ook veel gedaan heb gisteren, wel zowat van alles een beetje eigenlijk.  Eerst hier aan de computer al wat papier uit de voeten geholpen maar er ligt nog wel een deel op tafel ook dat moet gesorteerd of weg geborgen worden in een classeur en verder nog wat opzij op de kast ook die onder de tv staat maar daarvan weet ik meestal wel waarover het gaat.  Zijn ook nog een aantal mails en dergelijke en als ik daar doorheen ben gesukkeld dan heb ik goed opgeruimd, dan zie je het hier wel dat er iets werd aan gedaan ook.  Zo ver mag ik het niet meer laten komen maar ge kent dat, als een mens zich niet goed voelt dan laat je zulke dingen vaak achterwege, later moet je dat dan weer uitzweten maar het is niet anders, opgeruimd staat netjes !

Verder heb ik nog een hele was gedaan van de echtgenoot, ook samen met die van mij en ik hoop maar dat alles goed proper is en lekker ruikt ook.  Zijn peignoir was één van de eerste dingen samen met een vestje van hem, dat ik heb gewassen maar wel op een wolwas programma.  Echt vuil was die niet maar die lag daar maar en je weet maar nooit wie er ooit met zijn handen allemaal hebben aan gezeten!   De andere spullen die heb ik zowat allemaal nagekeken, er zijn er nog wel een paar die nog moeten gemerkt worden en dat kan ik morgen of zo ook wel doen.  Niet overal hangen er nog etiketten in, een aantal spullen zijn dan ook al wat ouder en een deel heeft hij nooit zelf gedragen voor zover ik weet, en zijn dan spoorloos geweest voor een viertal weken, ja, zo gaat dat dan ook wel weer daar aan toe.  Nu nog eens zijn felblauwe fleece terugvinden, die is namelijk wel getekend ook voor zover ik weet en zeg me nu niet dat ze die niet meer vinden want dan is het kot er echt wel te klein, ik heb me al danig moeten in houden want met je kwaad te maken help je jezelf gewoon in de problemen.

Was het niet dat het personeel zo voor jezelf in de weer is dan zou ik zo misschien niet reageren maar voor hen heb ik respect, en laat ons eerlijk zijn, de meeste bedoelen het allemaal echt wel goed, ook al nemen ze maar klakkeloos aan dat op die stukken waar geen naam staat, dat die wel door anderen gedragen mogen worden, het zou normaal geen gewoonte mogen zijn om dit te doen, je ziet het wel, zo ben ik al wat kwijt gespeeld waarschijnlijk ook maar ja, niet alles zal terug de weg vinden naar waar het toehoort, daar heb ik me al bij neergelegd.  Nu toch nog eens hameren op die pyjama's, ik hoop dat ik er nog van terug vind want die waren allemaal zo goed als nieuw, nu zijn zelfs de bovenstukken alsook die broeken ervan verdwenen, waar gaat dat toch naartoe, daar lopen ze nu toch niet steeds in rond !

Dus nu vandaag die was klaar zetten voor woensdag zodat we daarna weer eens verder gaan zoeken naar de verloren voorwerpen, ja, ik kan het niet uit mijn hoofd zetten, het houdt me bezig gewoon omdat er te veel geld mee gemoeid is, ik geef dat niet uit handen en dat is echt wel mijn goed recht !  Ik verzet er telkens hemel en aarde voor om weer wat terug te vinden maar de dag erna kan dat alweer snel zijn verdwenen, rara wie heeft het deze keer allemaal op zijn kamer liggen of loopt er mee rond ?!

En morgen hopelijk geen al te slecht nieuws vernemen, het kan al eens zijn maar ik hoop het zeker niet, en dat ze eens wat meer moeite doen om de echtgenoot nog wat meer te helpen met lopen, het zal hem goed doen en dan gaat het met hem misschien ook wat beter.  'k Heb al lang spijt dat ik hem daar naartoe heb laten brengen maar ja, je kan niet meer op deze beslissing terug komen, nog even doorbijten en dan hopelijk vindt hij zijn draai wanneer hij in het rusthuis is, als het even kon naar Holsbeek maar dat zal nog niet voor dadelijk zijn, we wachten echt wel af want al dat verhuizen doet een mens ook geen goed.  Is het immers niet zo dat je oude bomen beter niet verplant ?!

Nog een heel fijne dag allemaal en maak er ook het beste van, ga dat zelf ook proberen te doen en nu het weer wat beter gaat gaan we er eens iets tegen zeggen se !!!






 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!