dinsdag . . .

 


Wordt de dag vandaag even mooi als hij gisteren was ?!  Geen idee, we zien wel, en anders passen we ons echt wel aan.  Ook wat we gaan doen vandaag staat nog niet vast maar dat hangt veelal van het weer af, dus ja, nog geen plannen voor vandaag en dat is misschien maar goed ook.

Gisteren had ik in de voormiddag nog wat was opgevouwen en wat opgeruimd, ook nog een paar kledingstukken gepast om te zien hoe ze me zaten en alles viel eigenlijk nog goed mee.  Ook even gekeken wat ik zou willen mee nemen, kwestie van achteraf niet te veel werk meer te hebben met alles.  Wat ik vast en zeker wil mee nemen zijn een paar lange broeken om ook tijdens de dag te kunnen dragen, niet alleen voor 's avonds, ik wil mijn benen kunnen beschermen tegen de zonnestralen, ook hier heb ik nu al vrij snel last van die uitslag op mijn benen.  Dus ja, iets meer mee nemen om dat te voorkomen is misschien wel het beste.  Alleen mag dat dan ook weer niet te dik en te vast aan je benen zitten want dan krijg je dat ook aan de hand, dan hebben ze echt wel te warm en ook dat deugt niet !  Wat er nu nog hangt is die twee broeken die ik heb gewassen en nog een aantal stukken van vorige week die ik eerder al samen met nog wat andere dingen heb gewassen.  Wanneer ik dat zal doen, geen idee, we zien wel waar de dag van morgen ons brengt !

In de namiddag was ik gisteren ook al op pad, vlak na de middag maakt de echtgenoot zich al snel klaar om te vertrekken op zijn wandeling, deze keer heeft hij gewoon een uitstapje naar het warenhuis gedaan en nog wat spullen met zich mee naar huis gebracht, hij kon natuurlijk weeral niet meer wachten !  Ik heb dan even genoten van wat rust terwijl hij weg was en tegen dat het 14u was stond ik klaar om te vertrekken, toen was hij alweer thuis aangekomen en had alles al uitgepakt, handig toch dat ook dit mogelijk is als je zo dichtbij woont.

En toen vertrok ik op een wandeling, het was de bedoeling dat ik een ommetje ging doen en daarna ook in de zon wat genieten van het mooie weer, het was niet koud al werd de wind tegen 17u toch al wat frisser.  Maar toen ben ik naar binnen gegaan om me wat op te frissen en een ander bloesje aan te trekken; ik had namelijk serieus zitten zweten, mijn kussen dat op de stoel ligt was nat op de plaats waar de rug het kussen raakt.  En dat heb ik nu altijd, eender hoeveel inspanningen ik heb gedaan maar zweten doe ik steeds, ook wanneer ik er bepaalde producten voor in neem om dat in te perken !

Nadien dacht ik eraan dat ik de mail nog niet had bekeken en ja, er was heel wat binnen gekomen, daarbij natuurlijk ook de nodige "spam" maar dat heb ik snel verwijderd en de rest gelezen en beantwoord waar nodig.  Nadien hebben we ons rustig aan tafel gezet en een paar boterhammetjes gegeten, meer is het echt niet maar dat is genoeg als je niet meer doet dan wat wij hebben gedaan in de loop van de dag.

Wat later werd er een fles wijn boven gehaald die reeds geopend was en daar hebben we allebei een glas van gedronken en onze avond voor de tv kon beginnen.

Wat vandaag ons zal brengen valt nog steeds af te wachten maar dat verneem je in een volgend logje wel, nog een heel fijne dag wens ik iedereen toe en vergeet vooral niet te genieten, het is er en je kan het maar beter mee nemen dan te laten liggen voor anderen !!!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!