donderdag . . .

 


Van gisteren reeds kregen we zonneschijn en het deed weer deugd om ervan te genieten !!!

Zo gingen we na de middag op wandel, niet samen, wel afzonderlijk, ik wou na de middag nog even in de relax liggen want mijn rug speelde weer wat op, was dat het gevolg van gisteren, met zo bijna een dag rond te lopen van hier naar daar om te winkelen ?!  Ik denk het wel, de vermoeidheid speelt me parten tegenwoordig en dan slaap je ook meestal slecht in.  Maar ik stond gisteren terug op om een pijnstiller in te nemen, mijn gewrichten deden ook weer heel wat pijn en dan neem ik liever wat in zodat ik de slaap toch vind, wat dus ook vrij goed lukte nadien.

Vandaag gaan we in de voormiddag nog even winkelen voor wat kleine dingen hier en daar en daarna weer naar huis toe.  Mijn idee over het eten heb ik al van gisteren en ja, dan staat alles al zo goed als klaar om op het vuur te zetten, ik ga gyros maken.  Voor in de namiddag heb ik ook al wat klaar en dat is reeds een week of nog meer in ons bezit : meloen met ham, zal ook wel lekker smaken op een zonnige dag !

Verder bracht ik wat krabvlees mee van de supermarkt en daar heb ik nu krabsalade van gemaakt maar ik vermoed dat er toch nog wat ontbreekt om lekker te smaken, het heeft nog een tik van het ene of andere nodig blijkbaar maar ik kan niet gevonden krijgen wat het is eigenlijk.  In ieder geval zeggen we daar geen nee tegen, het is lekker en we eten het op zoals het is.

Verder hangt er nog steeds de strijk van vorig weekend ook nog en de nieuwe stukken die werden aangekocht moeten ook nog gestreken worden dus ja, ik zal wel weten wat te doen, of het ook vandaag zal gedaan worden is nog maar de vraag, de zon schijnt en als fervente zonneklopper wil ik er ook wel van genieten, nu is het mooi weer dus zullen we er maar van profiteren zeker.  Nog uitstellen zou echt wel gek zijn, morgen komt er nog een dag om iets te doen aan die strijk en die gaat echt niet lopen !

Nog een heel fijne en zonnige dag wens ik iedereen toe en als je de kans ook hebt kan je best ervan genieten !   Dus doe dat dan ook want morgen kan het al heel wat anders zijn . . . en overmorgen misschien ook wel, we zien wel en hopen dat het mooi blijft, de zon hebben we al veel te lang moeten ontberen !




Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!