Wat de dag vandaag zal worden, mooi of niet, dat weet ik echt niet maar gisteren was het allemaal samen.  In de voormiddag was het redelijk, ik kon alles doen wat ik moest doen, ook mijn bloemen en planten eens keuren die buiten staan op het terras.  In de namiddag kregen we wat regen maar niet echt veel, we hebben veel gedaan gekregen, ook nog een afspraak op de middag afgewerkt, zelfs nog wat gaan bij halen in het warenhuis en dan ook nog geld gaan uit de muur halen, samen met nog wat bijtanken in de auto.

Het was een dag met vrij veel variatie maar toen het 18u was geworden, was ik zo moe dat ik me in de zetel heb gezet.  Wat denkt ge anders als je te voet van het ene naar het andere gaat, daarna nog een paar keren in en uit de wagen stappen, zowel hier thuis als op de plekken waar we geweest zijn, pfff, het was echt wel genoeg geweest.

Nu verlangde ik meer dan anders naar een gewone wandeling om te ontspannen, alleen was de fut daar niet meer voor toen ik naar de zetel trok !  Hopelijk moeten we in de komende dagen niet zoveel meer het huis uit en kan ik ook eens rustig doen waar ik zin in heb, niet altijd moeten dit doen en moeten dat doen omdat er ook nog andere dingen zijn die meestal daaruit volgen.

En ik die dacht van ook nog mijn ramen te lappen, ze zijn zo dik bescheten, sorry voor mijn woordkeuze, door de vliegen en andere kleine insecten, dat ik er bijna niet meer doorheen kan zien !  Wat dat dit jaar is weet ik niet, dat heb ik nog nooit aan de hand gehad en ik weet niet of jullie zich dat nog herinneren, we hadden vroeger een benedenbuur, in de beginperiode van het appartement waar we eerder woonden, waar heel veel vliegen en uitwerpselen van een hond bleven liggen op het terras, een groot en breed terras dat in de volle zon lag met daarop een eenzame zieke hond die niet beter wist.  En de beneden buren daar hun kinderen lieten in rond lopen, foei, ik zou het nog niet aandurven, laat staan dat we het zo lieten liggen !  Zelf hebben we daar horren moeten zetten in de ramen om alles zoveel als mogelijk af te schermen van al dat ongedierte dat dit met zich meebracht.  Dus denk nu niet dat ik niks gewoon ben maar ik zie veel liever mijn ruiten heel doorschijnend en helder !

Morgen eerst eens wat opruimen, dat doe ik tussendoor wel meer, ook gewoon omdat ik veel laat liggen wat ik niet heb gedaan gekregen binnen de periode die ik ervoor had voorzien.  Ook komt er nog iemand een douche nemen, daar hebben ze de badkamer uitgebroken en ze wil zich wel eens deftig douchen nadat ze in de buurt hier komt haar loopparcours doen.  Dus ja, werk genoeg in het verschiet, we zien wel hoe dat allemaal zal verlopen maar ik weet zo al dat een deel er zeker zal bij in schieten, dan verschuiven we dat maar naar de week erna, zo zullen we het doen om ons geweten wat te sussen !

Nog een heel fijne dinsdag wens ik iedereen toe, geniet ervan en zit zeker niet te tobben zoals ik een tijdje geleden wel deed, het brengt niks op en je werk geraakt er ook niet door gedaan !  Geniet terwijl je kan en doe niks wat ik niet zou doen . . . !



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!