Zaterdag en weekend !


Een heel fijn weekend wil ik iedereen toewensen, we zijn reeds zaterdag en tot nu toe is er nog geen zon te zien geweest.  Er werden ons temperaturen beloofd van 24° maar of we die ook zullen halen is nog maar de vraag.  We klagen niet want ook ik weet dat er wel eens een echte hittegolf op ons zou kunnen af komen, al lijkt het daar vandaag nog niet meer te beginnen . . . !!!

Gisteren werd hier vrij veel gedaan uiteindelijk : de was is gedaan, ik heb gestofzuigd en daarna nog wat opgeruimd hier en daar, de zetels werden afgewassen en nu volgen vandaag de stoelen van onze eetkamer zodat alles weer eens een beurt heeft gehad.  Tussen de bedrijven door ga ik hier wel eens zitten aan de computer maar de echtgenoot bekijkt dit vaak met heel veel tegenzin.  Hij kan het ook niet hebben dat ik hier zit te tokkelen op dat klavier en dan komt hij vaak eens zien wat ik aan het doen ben.  Dat mag hij vast en zeker maar ik heb niet graag pottenkijkers achter mij staan, dat geeft je eerder een gevoel van onzekerheid.  Ze brengen me van mijn stuk en dat haat ik, controle willen houden is dan ook mijn werkpuntje op dat gebied, maar alleen zo blijf je van alles op de hoogte.

En ja, ik ga ook vaak hier en daar neuzen op andere sites, ik wil weten waar anderen mee bezig zijn, niet stalken of zo maar eens gaan bijlezen brengt me vaak op één of ander idee.  Dan kan ik beginnen zoeken om er eens een logje over te maken of ik kan gewoon een afbeelding plaatsen en daarover wat zeggen, zo van die dingen allemaal.  Het hoeft ook niet steeds de volle waarheid zijn dat je vertelt, het mag ook wel een deel fantasie bevatten . . . ja, ik fantaseer ook wel eens over dit of dat, en waarom niet eigenlijk.

Zo zaten we vaak samen aan zee naar de boten te kijken ergens in een jachthaven en vertelden over onze eigen boot, die we helemaal niet hebben, en naar welke bestemmingen we zouden varen, wie er mee zou mogen varen en zo verder . . . en daarna heerlijk zuchten en denken, het is maar een idee dat we hadden . . . !  Eigenlijk zou ik nu wel eens weer naar zee willen gaan ook maar de echtgenoot wil dat niet meer doen, hij wil in geen drukte meer rijden en ik geef hem daar wel gelijk in, maar met de trein zou ik het wel willen doen, alleen die bagage die je moet meezeulen zou er dan weer te veel aan zijn.  Ach, we zitten hier goed en we zullen hier ook wel eens wat zon kunnen vangen zeker, ook al is het maar in een liter wijn . . . !

Nog een heel fijn weekend wil ik jullie allemaal toewensen en geniet ervan !






 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!