donderdag . . .


Een heel fijne dag voor iedereen, ik hoop maar dat jullie er ook kunnen van genieten.  Deze week had ik in mijn idee weinig werk te doen omdat ik de vorige week al veel had uitgevoerd.  Maar niks is minder waar, het werk lijkt zich op te hopen en dan bedoel ik eerder op kleinere dingen die nu nog voor afwerking vragen, ge kent dat wel, ze vragen hier dit nog en dan daar nog eens wat telefoons verwerken, later nog wat koken en in huis dingen doen zoals stofzuigen van de zetels en het afwassen van diezelfde zetels, samen met de stoelen rondom de tafel en zo kan ik nog oneindig verder gaan.  Ik zag plots door het bos de bomen niet meer staan, ik zat er even door en zou het gaan begeven zijn maar nu is het weer wat beter.  Komt dat nu door dat warme weer dat een mens zo een soort van weerbots krijgt, ik weet het niet maar in de voorbije dagen ging het me wat minder, het huilen stond me vaak nader dan het lachen, al kon ik nog wel lachen maar het was niet steeds van harte . . . !

We zijn er weer doorheen gesparteld en dat is maar goed ook, iemand moet hier alles recht houden en toen die wifi steeds maar uit viel in huis kreeg ik het danig op mijn heupen en heb bepaalde mensen toch wel eens op hun plaats gezet.  Maar toen we 's avonds nog telefoon kregen van de maatschappij, toen besefte ik dat ze toch wel degelijk naar iets op het zoek waren maar vraag me nu niet wat er ondertussen veranderd is, ik weet het echt niet maar ik denk toch dat er ergens iets gehaperd heeft.  Immers een mens kan dat niet meer zo verzinnen dat opeens de printer niet meer wil werken en dat je gsm blijft draaien als hij naar wat op zoek is op internet, ach, het zal wel koelen denk ik dan vaak en een nacht goed slapen doet al veel.  Soms is het ook zonder meer opgelost omdat er onderweg ergens wat scheelt en ook daar heb je niet altijd een zicht op.

Zo kreeg ik op woensdagmorgen, vlak voor 8u30 al een telefoontje van telenet om te horen hoe het nu zat en alles eens te controleren op afstand.  Dat lukte vrij goed, ook hier was de wifi dan in orde en ik bleek goed gehandeld te hebben met het resetten van de modem, al had ik gewoon de stekker eens uitgetrokken en daarna weer herbegonnen, het was dus zonder erg weer opgelost maar vraag me nu niet hoe want ik heb echt geen gouden handen voor zulke zaken maar ik probeer alleen wat me wordt opgedragen of wat ik op internet vind dat ik zelf kan doen.  Wat er scheelde, niemand kan het verklaren, ook centraal niet want die man was al blij dat hier alles weer normaal werkte, ik had hem wel gezegd wat ik de avond daarvoor nog had gedaan allemaal om het weer te laten werken en dat bleek dus toch goed te zijn voor de internetaansluiting.  Als het nog voorvalt moet ik dadelijk bellen en ik hoop maar dat dit niet zo snel zal zijn want ik wil ook wel eens wat gerust zijn.  Maar ge kent dat, als een mens dat wil dan is dat vaak niet zo en hervalt het allemaal in zijn oude doen en gaat het mis !

Ach, mijn nachtelijke slaap heb ik er zeker niet voor gelaten want ik heb de laatste nachten echt wel heel goed geslapen.  Al wil ik toch nog iets in dat verband vertellen.  Jullie weten misschien wel dat ik hier tomaten staan heb op ons terras.  Wel toen ik in bed lag en was beginnen dromen toen droomde ik van de echtgenoot die met een lachend gezicht naar me toe kwam met een bloempje, hij had de bloemtros van mijn tomaten afgeplukt en bood me dit aan, ik kreeg die als geschenk van hem . . . en toen werd ik wakker !  Een nachtmerrie was het niet, helemaal niet, ik was gecharmeerd van zijn gebaar en ik nam het in alle dankbaarheid aan, ook al was daarmee die tros gesneuveld voor de toekomst !  Zo zie je maar dat alles eindigt met een lach en een traan en zo lang we nog kunnen lachen voelen we ons goed.

Nog een heel fijne dag wens ik iedereen toe en geniet van ieder mooi moment !




 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!