woensdag . . .

'k Wens iedereen een heel fijne dag toe, heb tot nu toe wat papierwerk verzet en dat is nu weer uit de voeten.  Eigenlijk heb ik er toch wat meer last mee dan vroeger maar ja, het is cijferwerk en papieren invullen, we hebben toch steeds in de administratie gewerkt maar nu ben ik het wel wat beu geworden. Ons land vergaat van al die papierenmolen, al wordt er tegenwoordig echt wel heel veel van op afstand geregeld door het gebruik van computers en allerlei andere dingen.

Maar om eerlijk te zijn wou ik nu toch terug gaan naar de tijd dat we nog kind waren, heb hier en daar tussen papieren zitten zoeken naar bepaalde dingen en dan kom je nog eens wat tegen wat reeds bijna zo oud is als jezelf !  Ach, die tijd is reeds lang voorbij maar er naar terug gaan, al is het maar in gedachten, kan soms eens deugd doen, zelf ga ik dan vaak een tiental jaren terug en dat is reeds voldoende om een glimlach op het gelaat te toveren.  Alleen mag ik dat niet zo duidelijk laten zien want dan stelt een ander zich soms vragen en dan moet ik er iets bij verzinnen.

Vandaag ga ik het kort houden, wil nog wel wat andere dingen geregeld krijgen ook, zit hier nog met dat wasje dat ik gisteren deed, samen met nog wat strijkwerk en dat wil ik ook wel uit de voeten zien !  Niet dat het allemaal veel is maar je moet het maar doen !

Nog een heel fijne dag wens ik iedereen toe en geniet maar van de laatste mooie dag zoals er ons werd beloofd.  Tegen de avond en nacht zou het al gans anders kunnen eruit zien.  Ook ik ga mijn bloemen eens wat verder onder het terras van hier boven zetten, zodat ze ietwat meer beschut staan, je weet maar nooit !

Groetjes aan iedereen en tot volgende keer !





 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!