maandag en een nieuwe week begint !

 


Voor iedereen wens ik een mooi week toe en geniet van deze dag, de maandag is het nieuwe begin van de week en ook die ziet er nogal redelijk mooi uit.  Hier schijnt de zon op de middag en we hopen dat ze nog even blijft schijnen ook, het voelt reeds veel beter aan als ze er is !

In de voorbije dagen heb ik nog veel geregeld, allemaal mails gestuurd naar de leveranciers van de goederen die ofwel niet in orde zijn, of er gewoonweg nog niet zijn aangekomen.  Zo was ik in de week onze inloopdouche aan het afwassen, de schilders hadden er bezig geweest en overal kan dan wel eens een druppel verkeerd zijn geland maar ja, ik vond er geen.  Toen ik in de douche stond vond ik het al vreemd dat het afdekplaatje van de sifon zo wankel stond in die opening.  Bij nader toezien stond dat helemaal niet vast, het lag er gewoon boven op en ik probeerde dat erin te zetten maar dat ging gewoon niet.  Nu wil dat lukken dat we net hetzelfde thuis hebben staan in onze douche dus ja, konden we controleren.  En na een mail kwam de bevestiging dat dit effectief verkeerd was geleverd en ze gingen een nieuw opsturen, gelukkig maar, dan kunnen we er al eens een douche nemen !

Dan was er dus ook een verlichtingsornament dat ontbrak, gewoon omdat er een verkeerd was opgeschreven en dus ook verkeerd geleverd werd.  Ja, kan voorvallen, het was er toen druk en we hebben nog wel dingen opgemerkt die niet normaal zijn maar ja, dat zijn mijn zaken niet, ik hou mijn handen er vanaf en als we ons gerief hebben dan zwijg ik in alle talen, ze moeten maar beter opletten !  Wij moeten dat ook doen met hetgeen we nu bezig zijn en ik trek mijn plan op mijn manier, als ik alles heb dan is het in orde !

Deze voormiddag ook nog een deel van de kast leeg gemaakt en alles eruit gehaald wat moet ingepakt worden, alles wat weg mag heb ik opzij gezet zodanig dat we zien dat het daaronder toch al leeg is.  Bovenaan staat nog wat allerlei stukken die ik samen ga proberen in te pakken.  Maar de doos zeker niet te zwaar maken want anders begeven de ruggen het die alles moet verslepen !  En dat kan zeker niet de bedoeling zijn.  Zo zit ik hier ook nog met taartschotels maar die zijn rond en zo groot dat ze in geen enkele doos passen, ofwel is de doos zo groot dat ze er wel in gaan en dat de rest helemaal leeg blijft, dat laatste kan ook niet de bedoeling zijn.  Dus heb ik ze samen in een groter en hogere doos gezet, als we die ginder dan leeg maken dan kunnen we die opnieuw gebruiken voor iets anders.

En verder heb ik voor het eten gezorgd, al was daar niet zoveel werk aan, maar je moet het toch maar doen.  Ondertussen kon ik nog wat andere dingen doen ook en nu heb ik jullie ook weer een update gegeven over waarmee we bezig zijn.

Nog een heel fijne dag verder en geniet er van terwijl het mooi is, misschien zouden we dat beter ook doen !



Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!