dinsdag . . .


Een mooie dag wens ik iedereen toe, al geven ze niet zo'n mooi weer als gisteren.  Maar dat geeft niet, we hebben weer heel wat op ons programma staan zoals wat spullen weg brengen die we niet meer gebruiken, ook ergens gaan kijken naar een spiegelkastje voor in ons toilet van het nieuwe appartement.  Ach, we zien wel hoe ver we daarmee geraken, of er daar ook wat te vinden is wat we mooi vinden is nog maar de vraag maar je kan steeds gaan zien.  En zien kost niks zeggen ze dan, ik wil wel eens ergens anders gaan zien dan waar we normaal naartoe gaan.  

Op internet had ik er wel eentje op het oog dat iets minder breed was maar wel 5 cm hoger was, dat hoger dat geeft niet, als het maar niet in de weg staat als je de deuren open doet, als het in twee delen opgesplitst is geeft het vermoedelijk niet maar we willen toch zeker zijn.  Anders komt die deur veel te ver naar buiten en zo erg breed is die doorgang nu ook weer niet.  Dat was de reden dat we het nieuwe, dat hier nog steeds staat, willen terug geven aan de firma waar het vandaan komt.  Of we met iets naar huis zullen komen valt nog te bekijken, we weten immers nog steeds niet wat er met het andere zal gebeuren en/of we daarvan geld terug krijgen, het kost wel het dubbele van dat wat we nu laatst zagen !

En zo blijft een mens maar bezig met regelen en recht zetten wat er krom was.  Maar wat ik spijtig vind is dat sommige mails nooit worden beantwoord, waar moet je dan naartoe als er wat scheelt ?!  De vloer die er ligt is hier en daar bedekt met gele vlekken, vermoedelijk van lijm die werd gebruikt maar je weet het nooit zeker, ook zijn er hier en daar stukjes van de vloer, evenals dat er strepen op zijn, ik vermoed dat ze ons iets hebben opgesolferd wat niet echt stevig is !  Ach we zien wel, eens dat je er in woont dan bezie je dat niet meer, het is alleen als het nieuw is dat je ook wil dat het nieuw eruit ziet !  Maar we weten allemaal dat dit ook niet zo lang blijft duren . . .  !

Verder staat op mijn menu nog wat strijk, zo enkele van die dikke katoenen houthakkershemden, een paar gewone maar ook wel katoenen maar dat geeft niet.  Ik strijk graag als ik er de tijd voor krijg.  En verder, zal ik hier en daar nog wel wat inpakken zeker, veel heb ik nog niet gedaan in de laatste dagen maar je kan niet overal tegelijk bezig zijn.  Eens dat de woning zo goed als in orde is, dan zal het wat minder worden maar nu eerst nog die kasten klaar krijgen voor gebruik.  Dat zijn er wel drie want onze kasten blijven vast aan het appartement dat verkocht is dus zaten we volledig zonder en moesten we van nul beginnen wat dat allemaal betreft.

Dat is het zowat voor deze keer, wie weet wat komt er nog allemaal uit de mouw, hopelijk niks slecht meer want dat kunnen we nu wel missen als kiespijn.  En als het even kan, geen slecht weer zodat we met alles veilig en droog naar binnen geraken want dat scheelt toch telkens aan poetsen voor de huisvrouw !

Nog een heel fijne dinsdag en blijf vooral genieten, dat kunnen ze ons toch al niet af nemen, zelf drink ik meestal 's avonds wel eens een glaasje wijn, als er een fles werd open getrokken dan mag die ook leeg zijn maar niet dadelijk.  Alles spreiden over een aantal dagen kan toch ook !




 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fijn weekend !

weekend !!!